Po lenktynių Suzukoje daugelis buvo pasipiktinę traktoriaus išvažiavimu į trasą prie labai prasto matomumo dar iki to, kol visi bolidai dėl raudonų vėliavų sugrįžo į boksus. „Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew Shovlinas mano, kad atmesti tokio įvykio pasikartojimo yra neįmanoma.
Andrew Shovlinas: „Visada bus incidentų, kai reikės nedelsiant siųsti techniką prie nukentėjusio bolido – pavyzdžiui, lenktynininkui evakuoti, jei jam reikia pagalbos. Mes negalime garantuoti, kad kas nors panašaus neatsitiks. Šiuo atveju situacija atrodė labai pavojinga dar ir todėl, kad viskas vyko labai prasto matomumo sąlygomis ir esant blogam ratų sukibimui su asfaltu.
FIA visada yra atviri svarstyti panašias situacija su komandomis, o šiuo atveju iškilo keli klausimai. Viena pirmųjų – ar apskritai reikėjo duoti startą tokiomis oro sąlygomis. Kai mašinos paliko starto lauką, buvo akivaizdu, kad kilo labai daug purslų iš po ratų ir pilotai skundėsi blogu matomumu. Apie tai federacijos reikia paklausti pirmiausiai.
Be to, esant itin žemam sukibimui su danga net paskui saugos automobilį matomumas buvo toks prastas, kad reikėjo važiuoti kur kas lėčiau nei leistina ir tik taip buvo įmanoma laikytis saugumo.
Po to kyla klausimas dėl į trasą pasiųstos gelbėjimo technikos, kai sportininkai dar važiuoja trasa. Visus šiuos klausimus FIA reikia detaliai išnagrinėti“.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |