„Minardi“ ekipos vadovas Paulas Stoddartas išsiuntė laišką visų „Formulės-1“ komandų vadovams,
FIA vadovui Maxui Mosley ir „Formulės-1“ komercijos teisių valdytojui
Bernie Ecclestone‘ui prašydamas išimtinių teisių 2005 m. sezone.
P.Stoddartas prašo, kad „Minardi“ komandai, nepaisant pasikeitusių „Formulės-1“ taisyklių, būtų leista naudoti 2004 m. bolidą ir variklį. Jis teigia, kad ekipai yra per brangu kurti naują automobilį, kuris turėtų atitikti pasikeitusius techninius reikalavimus. Be to, komandai kiltų sunkumų, jei būtų priimtas nurodymas, kad vienas pilotas turi naudoti vieną variklį dviejų lenktynių savaitgalių metu. Todėl „Minardi“ nori, kad ekipai būtų leista toliau naudoti vienam pilotui vieną variklį vieno lenktynių savaitgalio metu.
P.Stoddartas teigia, kad, jei ekipai būtų sudarytos išskirtinės sąlygos, tai nieko rikiuotėje nepakeistų ir komanda vis tiek liktų autsaideriais, tačiau leistų jai išgyventi sunkų gyvavimo laikotarpį.
„Noriu tik pasakyti, leiskite mums naudoti 2004 m. bolidą 2005 m. sezone ir nepaisyti pasikeitimų taisyklėse. Tai suteiktų mums progą atsitiesti ir duotų metus reorganizacijai“, – pareiškė P.Stoddartas.
„Minardi“ į sunkią padėtį pateko po to, kai „Ford“ koncernas pranešė parduosiantis „Cosworth“ variklių gamyklą, tiekiančią šiai komandai agregatus. Kadangi tai nuostolingas verslas, gali būti, kad kitąmet ekipai gali tekti naudoti šių metų ar dar senesnius „Cosworth“ variklius.
Panašį padėtis yra ir „Jordan“ komandoje, tačiau šios vadovas Eddie Jordanas kol kas yra palyginti ramus. Manoma, kad ši komanda 2005 m. sezonui gali užsitikrinti „Toyota“ variklių tiekimą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).