Monako GP: ketvirtadienio treniruotė Nr.1 (22)

Monako GP: ketvirtadienio treniruotė Nr.1
logo Gegužės 23 d. 13:59, Pirelli / LAT Images

Pirmoje ketvirtadienio treniruotėje Monake geriausią laiką užfiksavo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas, aplenkęs Maxą Verstappeną ir Valtteri Bottą.

Ketvirtadienio rytą Monako trasos būklė galėjo būti ir geresnė, lenktynininkai palaipsniui pratinosi prie siauros miesto trasos su mašinomis, kurios buvo nustatytos maksimaliai prispaudžiamajai jėgai. Visose komandose dirbo tik pagrindiniai pilotai.

Carlosas Sainzas po apšilimo rato sugrįžo į boksus dėl energijos kaupiklio problemų – jis į trasą išvažiavo vėl tik paskutinėmis sesijos sekundėmis.

20 minutę Kevinui Magnussenui ir Romainui Grosjeanui buvo parodytos juodos vėliavos. „Haas“ mašinose sugedo radijo ryšys ir telemetrijos duomenų perdavimas, inžinieriai negalėjo pakviesti pilotų į boksus – ir FIA nutarė padėti komandai. Pamatę juodas vėliavas su savo mašinų numeriais, lenktynininkai sugrįžo į boksus, o po ilgoko remonto išvažiavo vėl.

Neapseita ir be incidentų. Ketvirtajame posūkyje apsuko Kubicos „Williams“, jis lengvai užkabino barjerą bolido nosimi ir nuvažiavo į boksus. Vettelis, Bottas, Kvyatas, Norrisas, Verstappenas ir Strollas buvo užvažiavę į saugumo kišenes.

Vt.

Pilotas

Laikas

Skirtumas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:12.106

47

2.

Maxas Verstappenas

1:12.165

+0.059s

35

3.

Valtteri Bottas

1:12.178

+0.072s

43

4.

Charlesas Leclercas

1:12.467

+0.361s

25

5.

Sebastianas Vettelis

1:12.823

+0.717s

36

6.

Pierre'as Gasly

1:13.170

+1.064s

41

7.

Nico Hulkenbergas

1:13.227

+1.121s

45

8.

Kevinas Magnussenas

1:13.232

+1.126s

24

9.

Kimi Raikkonenas

1:13.363

+1.257s

39

10.

Romainas Grosjeanas

1:13.379

+1.273s

23

11.

Danielis Ricciardo

1:13.413

+1.307s

41

12.

Antonio Giovinazzi

1:13.437

+1.331s

39

13.

Daniilas Kvyatas

1:13.731

+1.625s

40

14.

Alexanderis Albonas

1:13.827

+1.721s

45

15.

Lando Norrisas

1:14.278

+2.172s

39

16.

Sergio Perezas

1:14.566

+2.460s

40

17.

George'as Russellas

1:15.115

+3.009s

40

18.

Robertas Kubica

1:15.514

+3.408s

24

19.

Lance'as Strollas

1:16.135

+4.029s

37

20.

Carlosas Sainzas

2:00.670

+48.564s

4

Komentarai (22)


ddt
| Gegužės 23 d. 22:42
Klepsidra
| Gegužės 23 d. 21:55

"We put the pit board out but they didn't see it, so we came up with the idea let's ask race control to give them the black flag so they'll come in. That's what we did. Everybody got a little too excited about it.

Dėkui. Geri lenktynininkai pas juos, jei mato tik tiesiai :)
Klepsidra
| Gegužės 23 d. 21:55
ddt
| Gegužės 23 d. 17:24

Nelabai supratau kam FIA rodė juodas vėliavas - o tai kaip tos info lentos, kurias mechanikai per tvorą kilnoja?

"We put the pit board out but they didn't see it, so we came up with the idea let's ask race control to give them the black flag so they'll come in. That's what we did. Everybody got a little too excited about it.
A85
| Gegužės 23 d. 21:30
Be reikalo abejojau savo atmintim, va ką rašo GPfans.net (https://www.gpfans.com/en/articles/39791/why-is-monaco-grand-prix-practice-on-thursday/):

The Monaco GP was traditionally staged on the weekend of Ascension Day, which is a public holiday in Monte Carlo.

The importance of the religious festival has waned over time, and no longer has a bearing on the GP's schedule.

However, F1 still appears to respect the day off on Friday, but why?

Why Monaco GP Practice is on Thursday, not Friday

Remember that the Circuit de Monaco is made up completely of roads in the principality, which are mostly shut to the public over the race weekend.

This causes obstruction to both the native public and businesses, so reopening the track at certain times allows shops and hotels to replenish their stocks, as well as locals to travel at their will.

The roads are not completely opened on the Friday, as support races use the track in the morning.

However, it is common to see road cars and trucks take to the 'circuit' on Friday afternoons, as well as during the nights.
A85
| Gegužės 23 d. 21:26
db
| Gegužės 23 d. 19:55

Sveikintina logika, tik kad f2 lenktynės penktadienį vis tiek

Tai tuomet dėl istorinių priežasčių paliko tokią tvarką, nes ankščiau dėl to ketvirtadienį treniruotės būdavo.
db
| Gegužės 23 d. 19:55
A85
| Gegužės 23 d. 15:04

Nes trasa užima didžiąją dalį šalies ir ja eina keliai iki visokių krautuvių ir pan., tai elementariai tam, kad privežtų prekes į krautuves, kavines ir etc. atidaro trasą penktadienį. Na, ir šiaip, turistai ilgiau užsibūna.

Sveikintina logika, tik kad f2 lenktynės penktadienį vis tiek
ddt
| Gegužės 23 d. 17:24
Nelabai supratau kam FIA rodė juodas vėliavas - o tai kaip tos info lentos, kurias mechanikai per tvorą kilnoja?
ddt
| Gegužės 23 d. 17:23
A85
| Gegužės 23 d. 15:04

Nes trasa užima didžiąją dalį šalies ir ja eina keliai iki visokių krautuvių ir pan., tai elementariai tam, kad privežtų prekes į krautuves, kavines ir etc. atidaro trasą penktadienį. Na, ir šiaip, turistai ilgiau užsibūna.

trasa tai pačiame senamiestyje, nieko ji neužima. Galbūt dėl kamščių labiau, sakyčiau, ypač ten tuose tuneliuose įvažiuojant į patį Monaką - kiek aš ten juose kažkada klaidžiojau kai Garmin'as signalą pamesdavo.. :)) Bet kadangi trasa būna paruošta beveik mėnesį iki lenktynių - pvz man ten būnant, trasa buvo pilnos konfigūracijos nors iki F1 dar buvo 2 savaitės - nes kitais savaitgaliais dar vyksta kitokios GP, pvz istorinių ir pan. Tai tos parduotuvės ir kamščiai - manau ne kriterijus per F1 GP savaitgalį :)
kart
| Gegužės 23 d. 16:44
Tech
| Gegužės 23 d. 16:39

tai jo, uz Q taskus dalina turbut :)) o kad beveik visuose Race Leclerc buvo greitesnis, tai cia zinoma ne rodiklis. ir tik " praleisk, tai nelenk", pono Nr1 ir kitos protingos Ferrari taktikeles leidzia Feteliui palaikyt galvele iskelta :)

Uz pirma treniruote, po kurios tu isvadas padarei ypac tasku daug dalina...
Tech
| Gegužės 23 d. 16:39
kart
| Gegužės 23 d. 16:16

Kol kas kvalose 4:1 Vettelio naudai. Ten hardu lyg ir niekas Leclercui nemove. Taip kad jo, Vettelis savo vietoje.

tai jo, uz Q taskus dalina turbut :)) o kad beveik visuose Race Leclerc buvo greitesnis, tai cia zinoma ne rodiklis. ir tik " praleisk, tai nelenk", pono Nr1 ir kitos protingos Ferrari taktikeles leidzia Feteliui palaikyt galvele iskelta :)
Klepsidra
| Gegužės 23 d. 16:23
Leclerc'as kolkas nedeliverina to, ka turejo. Pirmiausia, norint iveikti Vetteli reikia pastovumo, o ne klaidu - lakstymo per laukus ir sienas. Dvi is potencialiai geru kvalifikaciju pabaige pats bulviu lauke arba sienoje. Pasaku apie naujokus, apsipratimus ir pan nereikia. Taip, jaunas ir consistency dar geres tikriaus su laiku, bet kolkas stebuklo neivyko - net iskaiciavus keistas Ferrari taktikas Vettelis yra ramus ir tikriaus pelnytas komandos lyderis.
×

F-1.lt pulsas