Kanados GP rengėjai pripažino, kad prieš kitų metų „Formulės-1“ čempionato lenktynes gali tekti iš naujo išasfaltuoti Monrealio trasą arba net pakeisti šio žiedo konfigūraciją.
Praėjusio savaitgalio varžybose daug sportininkų skundėsi itin prasta trasos dangos būkle – kai kuriose žiedo vietose asfaltas ėmė trupėti ir luptis. Blogiausios sąlygos buvo kvalifikacijos metu, o prieš lenktynes, pasistengus organizatoriams, trasa buvo laikinai aptvarkyta.
Vis dėlto, panašu, kad Monrealio trasos šeimininkai, norėdami ir toliau rengti „Formulės-1“ lenktynes, turės atlikti daugiau permainų. Neatmetama galimybė, kad bus pakeistas bene charakteringiausias šio žiedo bruožas – itin aštrus apendikso formos posūkis.
„Problema, panašu, yra susijusi su posūkiais. Ištirsime apendikso formos posūkį ir jo konfigūraciją. Su
FIA pagalba rimtai tai išnagrinėsime“, - pareiškė Francois Dumontier, Monrealio trasos vykdantysis viceprezidentas.
„Tokių pačių problemų turėjome praėjusiais metais, tiesą sakant, nuo pat 2005-ųjų. Po praėjusių metų varžybų atidžiai ištyrėme naudojamą dangą ir tikrai manėme, kad paklojome pakankamai ištvermingą produktą“, - pažymėjo specialistas.
„Buvome labai nuliūdinti to, kas nutiko kvalifikacijos metu. Turime dar kartą pagalvoti, ką galime padaryti. Pažiūrėsime, ką daro kitos trasos, apsvarstysime, ar negalėtume naudoti tų pačių produktų“, - pažymėjo jis.
F. Dumontier atkreipė dėmesį, kad Monrealio trasa yra išskirtinė – vietoje vyrauja permainingi orai, o žiedą sudaro bendrojo naudojimo gatvės ir keliai. Tai, šeimininko nuomone, taip pat turi įtakos dangos būklei.
„Tai vienintelė trasa, kurioje temperatūra svyruoja nuo 30 laipsnių šilumos vasarą iki 30 laipsnių šalčio žiemą. Tai turi įtakos asfaltui. Be to, trasa visą laiką važinėja autobusai ir dviračiai, tad kažkas tikrai tai lemia“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).