MS 3 metu ivertinimas po gryzimo

2012 Lapkričio 23 d. 21:29

tai pagal tave raikonenas isvis nulis, nes massius ji suede tuose paciuose ferrariuose? :) o 2010 kai sintetinis uzsidejo raudona kombinezona - masskatuoklis jau buvo viso labo nr2 su spyruokles apdirbta galva

2012 Lapkričio 23 d. 23:52

6

2012 Lapkričio 24 d. 07:22

Lauda > mes gi visi žinom Kimio požiūrį į jachtas, Koskinkorvą ir panašias atrakcijas. Bet dėl to Kimis nėra nulis. Kai turi motyvaciją tai.... Visi matėm,kad po pertraukos savo komandos draugui oj kaip krovė. Nulis nekrautų - pats pasikrautų...

2012 Lapkričio 24 d. 15:38

Jei ne Mersų užtikrintas "patikimumas" ir ne taktikos guru kai kurie sprendimai, neleidę tikriausiai nei pusės lenktynių išvis pabaigti be gedimų, arba gedimai atlikdavo esminį varžybų sugadinimą kaip n pozicijų praradimas, tai tikriausiai būtų ir pergalė ir rezultatai normalūs.

2012 Lapkričio 24 d. 21:47

normaliai tas MS, savo vietoje sakyciau pagal sugebejimus...

2012 Lapkričio 24 d. 22:49

koja>> Kas iš tų gedimų jei vistiek 16-as atvažiuotų. :)

2012 Lapkričio 25 d. 21:50

Pasižiūrėjau į lentelę ior pagalvojau koks būtų pazoras jei Rozbergas būtų surinkęs tiek taškų kiek ir šumis - Merkedesai būtų po Forzių Indijų! Pazoras! O juk kai šumis atėjo buvo čempionai.... Tai dą Rozbergas garbę gelbėjo....

2012 Lapkričio 25 d. 22:17

paziurek i sitas lenteles ir atvesi biski :D
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_records

2012 Lapkričio 25 d. 22:18

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_driver_records tiksliau sitas. lenteles gi jega, ania? :)

2012 Lapkričio 26 d. 07:00

Lentelės gerai. Ypač jei tuo mtu domėjaisi ir žinai įvykius. Tarkim tokia įspūdinga pergalė kaip Indinapolį 2005-ais čia šumiui irgi priskaičiuota. Ne be reikalo didžiuojies :) Bet sutinku su tavim - lyginant su Rozbergu šumis vairavo žymiai geriau, žymiai kiečiau lenkdavo, kvalifikuodavosi ir kuda už - nepalyginamai geresnis nei Rozbergas! Kitais metais pasižiūrėsim kaip Hamiui seksis su laiminguoj Rozbergu tvarkytis! :)

2012 Lapkričio 26 d. 08:00

niekas nesake, kad alonziskai didziuojamasi tokiomis, kad ir po mischelinu pasisudinimo, paimtomis pergalemis ;)

2012 Lapkričio 26 d. 09:32

nu kai lenteles išdidžiai tėškei tai paskaičiavau - nu yra gi ir Indianapolis įrašytas į rekordus ir didžias pergales!

2012 Lapkričio 26 d. 10:09

o yra parasyta, kad juo didziuojasi kazkas, na taip kaip alonzas singapuru kad skelbe besididziuojantis? :)

2012 Lapkričio 26 d. 11:10

5 postais aukščiau parašyta: "jėga ania?". Tad manau didžiuojasi.

2012 Lapkričio 26 d. 11:13

esi vis dar neissiblaives po vakar kaip matyt :)

2012 Lapkričio 26 d. 21:22

MS sugrįžimą aš vertinu kaip labai drąsų žingsnį, rizikuojant savo pergalinga reputacija. Manau tas žingsnis nesigavo ir reputacija susvyravo. Iš kitos pusės visgi gan netikėta buvo tai, kad ant Hondos/Brawn palikimo sukurta komanda bus tokia beviltiška.
Kalbant apie MS platesne prasme, tai jis išliko toks, koks visada ir buvo. Kietas be kompromisų, kaip teisingai kažkas minėjo labiau subrendęs. Nors šiaip MS niekada nežliumbdavo dėl problemų ir kai Ferraryje sunku būdavo. Be to MS simbolizuoja senąją F-1, kai tai buvo sportas ir kai visi lenktynininkai tą laikė sportu, o dabartinė F-1 yra mergaičių parolimpinės žaidynės. Geriausias to įrodymas buvo vakarykštė bauda Hulkenbergui. Sintetikos formulėje daugėja geometrine progresija ir tie laikai, kai trasoje kovodavo kieti vyrukai, kai tas kovas gaubė kažkokia savotiška bauginančiai romantiška aura, tie laikai jau seniai pasibaigė. Net Lewisas ir tas subobėjęs. Taigi tokioje terpėje MS buvo lyg kažkoks svetimkūnis. Matėsi jo didžiulė aistra lenktynėms (niekas iš dabartinių tikrai nevažiuos formulėje būdamas 42), bet bolido galimybės ne tos, laikai ne tie. Gal ir nelabai linksma ši paskutinė kadencija, bet mano pagarbos jam ji tikrai nesumažino.

2012 Lapkričio 27 d. 13:50

tai pitakas iseis musu batsiuviui, puiku...

2012 Lapkričio 27 d. 17:50

keista skaityti komentarus, kuriuose rašoma, kad šį sezoną jis pasirodė gerai, kai nuo komandos draugo atsiliko dvigubai... važiavimas panašus, kad su užtrauktu rankiniu.. jis dar buvo vadinamas "lietaus žmogumi" :D bet jokio talento, jokio rezultato neparodė per lietų... bet matau, kad yra prastesnių nei jis, tai jo pasirodymą įvertinčiau 2 iš 10, gal net 2 su +, + už sumažėjusi savo "crazy" interviu ir komentarų skaičių

2012 Lapkričio 27 d. 18:02

Black death>>> su tuo lietaus zmogum tai nebejuokink, nes atrodai kaip tikintysis... Visi juk zino, kad su traukos kontrole pries kitus be traukos kontroles nebuti lietaus zmogum jau butu visai ziauru... Butent del tos pacios priezasties ir Rubensas budavo pavadinamas lietaus ekspertu, tiesa, netaip garsiai, nes jis turejo neuzgozti JO niekur. O siaip nereikia stumti, JIS istikruju buvo cempioniskas pilotas ir kvaila butu ta neigti

2012 Lapkričio 27 d. 19:39

zeto> kaip neispruses zmogus noreciau suzinot kelintais metais cia buvo ta "traukos kontrole pries kitus be traukos kontroles". Cia rimtai klausiu.

2012 Lapkričio 27 d. 20:31

akivaizdziausi atvejai, kai netgi apie tai buvo jau viesai kalbama tai 94 ir 01 metai.. Butent kitu pilotu kantrybes taures perpildymas buvo priezastis, del ko buvo leista ja naudoti visiems...

2012 Lapkričio 27 d. 20:52

-4

2012 Lapkričio 27 d. 20:56

Del 94 itarimu zinau, bet nepagautas ne vagis. Kiek teko skaityt interviu(menesio begy)tuometiniu Benetton inzinieriu, tai jie dievagojosi, kad tokio daikto pas juos nebuvo, ir siaip niekas nieko neirode. Tebunie klausimas atviras. Apie 01 prisipazinsiu - negirdejau.
Bet taip jau tyciotis, kad ale Miklas :) nemoka vaziuot per lietu, svelniai tariant - kvaila. 98 Spa - lyg ir nebuvo traukos kontroles? 08 Silverstaunas - Gryboceliuko "super" Honda lyg ir neturejo traukos kontroles? Pilotai pagal kalibra nera lygus, bet slapioj trasoj buvo vieni geriausiu.

2012 Lapkričio 27 d. 21:12

NFS>> niekur neminejau, kad jie blogai vaziuotu per lietu.. Ir siaip jie abu kol buvo jegu zydejime vaziavo nuostabiai, tik RB nereikejo eiti uz skudureli i ferari. Griztant prie 01, tai lygtais frenzenas pirmas pratruko, berods po malaizijos gp, kai parapliupus rimtam lietui, abu ferari is ten kazkelioliktu vietu kaip sauosj trasoj pakilo i lyderius. Galima vziauti greiciau, bet ant tiek buti pranasesniu uz kitus be TC yra fiziskai neimanoma ir as tuo tikrai tikiu, tuo labiau kad ir ta specifini garsa skleisdavo.. Tuomet buvo vykdomas tas didysis komercinis projektas ir ferariu paliesti nebuvo galima, bet tai buvo taip akivaizdu, kad nebeliko nieko kito, kaip visiems leisti ja naudoti...

2012 Lapkričio 27 d. 21:18

Jo, pasitikrinau, tikrai ten malaizijos gp buvo. Idejau video, kad pats pamatytum jog tokio slapumo salygom be TC nebutu imanoma sitaip vaziuoti, lyg tai sausoj trasoj, o visi kiti plaukiancioj. Paziurek kokie isvaziavimai is posukiu, kaip hakinena lengvai aplenkia, kaip kiti atsargiai vaziuoja, o tie net trajektoriju nesistengia laikytis, eina kiaurai. Ziureti nuo 4:07

http://www.youtube.com/watch?v=UsQfqP3ksEg

2012 Lapkričio 27 d. 21:52

as irgi is akies primetes nustatineju kas su elektronika, ypac ryskiausiai matesi 96 ispanijoj, ten su aktyvia pakaba vaziavo ;)

2012 Lapkričio 27 d. 21:54

ekstrėmezai> taip, -4 tiek titulu tavo meilei butu truke iki MS jei siemet eilini syki nebutu pagaidintas :D

2012 Lapkričio 27 d. 22:03

Lauda>> is akies jau net mums matosi, bet chebra kam tai buvo aktualu neveltui uzkele vejus ir. .. - buvo isgirsti

2012 Lapkričio 27 d. 22:40

o tai mano minetoj barcelonoj irgi elektronika matesi? juk visi padaryti ratu, kaip stovintys nevykeliai :)

2012 Lapkričio 28 d. 10:17

Truputi archyve pasiknisau
"Jordan pilotas H.H.Frentzenas atsidūrė dėmesio centre kai jo pareškimą apie ratų prasisukimo sistemą visi suprato kaip kaltinimą Ferrari ekipai jog ši naudoja uždraustą „Traction control“ sistemą.

Vokietis po to ne kartą teigė jog jis nekaltina Ferrari nelegalių sistemų naudojimu. Heinzo teigimu jis turėjo omenyje ratų prasisukimo kontrolės sistemą o ne uždraustą „Traction control“. Tai buvo patvirtinta žurnale „F1 Racing“ ir pasak straipsnio autorių Ferrari surado būdą kaip apeiti taisykles jų nepažeidžiant.

FIA taisyklėse yra ribojamas tik maksimalus laikas skirtas pavaros perjungimui, kuris sudaro 200 milisekundžių. Tačiau taisyklėse nėra užsimenama apie minimalų tam skirtą laiką. Būtent čia pasak straipsnio autorių Ferrari ir įgijo pranašumą. Ferrari pavarų dėžė leidžia perjunginėti pavaras per 30 milisekundžių, taip palikdama 170 milisekundžių ratų prasisukimo kontrolei. Taigi viskas pasirodo taisyklių ribose... "

Mazu kas dar turetu info pasidalint... visai idomu. Nors tema aisku ne apie tai :)

2012 Lapkričio 28 d. 10:31

Neisivaizduoju kaip su pavaru deze galima reguliuoti ta ratu prasisukima... Juk elektronika, ipurskimas reguliuoja..

2012 Lapkričio 28 d. 10:52

Lauda>> jeigu nera jokiu kabliuku del 96, vadinasi nera ir ka diskutuoti, o ir plika akimi matosi, kad barcelonoj JIS vaziavo logiskomis trajektorijomis ir lenke f1 stiliumi, kai tuo tarpu apie mineta atveji malaizijoj, tai ne lenkimai, bet apvaziavimai belekokiom trajektorijom slapioj trasoj.. kai ten paprastai butu prarandama sekundes, o ne desimtosios... NFS>>>>>>>> legalu ten buvo, ar nelegalu cia jau mes nesuzinosim, kazkoks pateisinimas turejo buti, nes tuomet ferari buvo nelieciami betkokiu atveju. O as ir neteigiu, kad butinai nelegalu... Mano komentaro esme buvo ta, kad tokius pranasumus pries visa peletona suteikia, ne mistiniai talentai, o bolidas, nesvarbu kokiu budu isgaunamas tas stebuklingas efektas

2012 Lapkričio 28 d. 11:06

Na tai ir rbr su vetteliu, tarkim, toj pacioj Brazilijoje is galo dasikapste slapioje trasoj, aišku ne tokiom sąlygom kaip malaizijoje, bet ir padangos lietaus kitokios siais laikai, iki 6 vietos ir lenkė pakankamai lengvai visus. Paprasčiausiai geriausias bolidas + pilotas ir rezultatas atitinkamas. Rbr siais metais irgi nurenginreo nemenkai, ir dar daug įtarimų liko dėl jų naudojamų sprendimu, tai galėtume irgi drąsiai tvirtinti, kad nelegalus bolidas jų yra :) bet kol neirodyta, tai ir teigti negalim nieko.

2012 Lapkričio 28 d. 11:14

tomas>> visai ne apie legaluma mes cia kalbam... Esme ta, kad visi cempiono potenciala turintys pilotai moka vaziuoti ir per lietu, ir sausu oru, ir kintanciom salygom, tik ju pasirodyma konkreciose lenktynese lemia butent bolido galimybes.

2012 Lapkričio 28 d. 12:27

nu va kaip susvelnejo retorika :) nuo 'nelegalaus TC' pereita prie 'bolido galimybiu' :)

2012 Lapkričio 28 d. 15:27

Vaikai > apie nelegalų TC Benetonuose manau jau nebesiginčysit - pagauti, nubausti...
Kur kas įdomesnis yra 2002-ųjų atvejis. Sakau būtent 2002-ųjų o ne 2001-ųjų, nes tai klasikinis sintetinio titulo atvejis, kuris ne tik kad Bernį padaro turtingiausiu žmogumi Anglijoje, bet ir fanus taip pamalonina, kad tie vos marketingo vazelinu patepti klykia iš pasitenkinimo, koks didis jų dievas - sukūręs bolidą, suvienijęs komandą ir genialiai nupilotavęs. Ir reikia nepamiršti, kad jau niekas, niekas, net paskutinis atvejis kai šumis gauna nuo Rozbergo 3 metus iš eilės, neišraus iš fanų galvos, kad JIS geriausias nuo šeimos vyro, tėvo, iki futbolisto ir didžiojo pottvynio aukų gelbėtojo, jau nekalbant apie JO pasiekimus kiekvienoje techniškoje šakoje (Jurgis kairys dą manau susilauks Jo konkurencijos tad kalbu šiek tiek ir avansu).
Tad kas gi draugai įvyko tais tolimais, bet tokiais diskusijai artimais 2002-siais? Ogi po ilgų, ne vienus metus trukusių (2001 su Zeto vaizdeliu įsiskaito) varžovų desperatiškų verkimų FIA nutaria - nuo Silverstouno bus leidžiama TC! Visi euforijoj. Tačiau, išvažiaavus į trasą Australijoje visi jaučia (Lauda čia tau - jaučia! Kaip ir variklio galią tarkim) kad ferari važiuoja su TC Silverstouno net nelaukę. Visos komandos vėl pas Bernį ir skūndžiasi toliau. ferari tuo metu tolsta nereliais septynmyliais žingsniais. Į visus komandų priekaištus Bernis teatsako "jie sudeda viską į tokią vieną mažą juodą dėžutę, tokią mažą, kad patikrint ar naudoja TC tiesiog neįmanoma" LOL... Nu bet kadangi sintetiniai čempionai patinka ir Berniui ir žiūrovams, einam toliau. Silverstonas - nuo čia praasideda ferari lygio smukimas. Ir netrunka nei metų, kai paaiškėja, kad ferai, t.y. šumis, nes tik jis gali pagal 1996-ųjų sutartį, Kimio jau nebepavys. Uždraudžiamos padangos Kimiui, o ferariams užmaunamos skirtingo mišinio padangos ant skirtingų ašių. sintetinis čempionas triumfuoja, bet aiū Dievui nebeligai ir Alonzas....

tokia tad istorija su lietaus žmogumi, anot Tomuko "geriausiu" pilotu ir sintetiniaais titulais...
Kreditai JAM už sugebėjimą išsilaikyti trasoje, suk jį devynios tą nelegalią TC....

2012 Lapkričio 28 d. 16:20

Didn't read LOL :lol:

2012 Lapkričio 28 d. 17:15

Lauda>> as ir pries tai neminejau zodzio "nelegalus", todel mano retorika nepasikeite ne kiek, ty, ir toliau man juokingi talento gerbejai, isivaizduojantys lietaus meistrus ar dar kazkokius nusipezejimus, kai visa esme yra bolide. Apie legaluma butu kita diskusija ir kam jau kam, bet JAM tai nepalanki nuo pat 94

2012 Lapkričio 28 d. 17:27

xlinelisx> paskaityk. puikus demagogijos pavyzdys, remiantis svariais faktais is serijos 'nustatyk variklo ag is garso' :D nu arba visiski kliedesiai (apie nelegalų TC Benetonuose manau jau nebesiginčysit - pagauti, nubausti...). kaip ir pats minejo, svarbu naudot Gebelso metoda - pastoviai kartot ta pati per ta pati.. atsiras kas patikes :)

2012 Lapkričio 28 d. 17:52

Zeto> esme supratau. Del "lietaus meistru" - paprastai snekant, manau ne visi vienodai GERAI vairuoja slapioje trasoje. dr._Lauda>>(Senna retired on the first lap of the race after a collision with McLaren driver Mika Häkkinen. Instead of going back to the Williams pit area, Senna opted to stand and watch the cars complete the race to see if he could hear any noises that suggested traction control was being used illegally in the other cars. Senna returned to the Williams pit area after the race suspicious that the Benetton car was illegal.) O tu netiki :):)

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983