Lygiai prieš 15 metų, 2009 metų žiemą „Formulėje-1“ būta įvykių, kurie paveikė kitą pasaulio čempionato istorijos etapą ir viskas prasidėjo nuo to, kai nauja komanda „BrawnGP“, sukurta gamyklinės „Honda“ komandos bazėje, iškovojo pasaulio čempionų titulus abejose įskaitose.
Po to, kai 2009 m. rudenį komandą nupirko „Mercedes Benz“ koncernas, vėliau sulaukėme dar vienos sensacijos: metų pabaigoje buvo pranešta, kad Štutgarto koncerno komandoje lenktyniaus Michaelis Schumacheris, septyniskart pasaulio čempionas, kuris karjerą „Formulėje-1“ buvo užbaigęs 2006 metais, tačiau nutaręs sugrįžti prie lenktyninio automobilio vairo.
Nemaža dalis sirgalių tuo metu manė, kad Michaeliui nereikėjo to daryti, kadangi per kitus tris sezonus jam nieko ypatingo parodyti nepavyko ir jis tik vieną kartą buvo užlipęs ant podiumo. Tačiau tuometinis „Mercedes“ sporto programų direktorius Norbertas Haugas su tuo nesutinka.
„Daugelis tada kalbėjo, kad Michaelis Schumacheris yra jau ne tas sportininkas, nors jis, žinoma, liko tokiu pačiu, - pasakojo N. Haugas kanalui RTL. - Esmė buvo ta, kad tuo momentu mūsų bolidas jau buvo kiek pasenęs ir buvo nepakankamai konkurencingas. Tačiau Michaelio indėlis į mūsų projektą buvo labai svarus. 2010-2012 metų periodu buvo dedami pamatai būsimai „Mercedes“ komandos sėkmei, prasidėjusiai nuo 2014 metų“.
Haugas priminė, kad 2012 metų gegužę M. Schumacheris parodė geriausią laiką Monako GP kvalifikacijoje ir jei ne bauda, dėl kurios jis prarado kelias starto pozicijas, jis galėjo laimėti tas lenktynes.
„Tas, kas sugebėjo iškovoti „pole“ su mūsų mašina, vienareikšmiškai neprarado įgūdžių greitai važiuoti, - kalbėjo buvęs „Mercedes“ sporto vadovas. - Be to, Michaelis buvo itin gabus vadybininkas. Trasoje jis pasižymėdavo išskirtine pilotavimo technika, o už trasos ribų jis buvo labai sąmojingas ir linksmas vaikinas“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |