N.Haugas norėtų didesnių variklių (20)

N.Haugas norėtų didesnių variklių
logo 2005 Rugpjūčio 01 d. 19:38, www.motorsportpressebild.com
Mercedes“ autosporto vadovas Norbertas Haugas mano, kad didesnio darbinio tūrio varikliai, turintys didesnį sukimo momentą, yra „Formulės-1“ ateitis..
„Leiskite man pabrėžti, jog nebandau pasirodyti kontraversiškas, nes mes laikysimės įsipareigojimo kitiems metams parengti 2,4 litro 8 cilindrų variklius. Tačiau galvodamas apie „Formulės-1“ ilgalaikę ateitį, manau, kad reikėtų svarstyti ir kitas galimybes, kol dar galime tai daryti“, – tvirtino vokietis.
„Manau, kad ateitis priklauso ne 2,4 litro tūrio varikliams, besisukantiems virš 20 000 apsukų per minutę, tačiau didesnio tūrio agregatams, kurių sūkiai būtų apriboti. Galbūt net didesni, nei naudojame dabar. Galbūt net 4,0 litro tūrio, kurių sūkiai būtų apriboti iki 15 000 apsukų“, – teigė jis.
„Tikiuosi, kad esu neteisus, tačiau nesu tikras, kad 2,4 litro varikliai yra teisingas pasirinkimas. Kito sprendimo atveju turėtume variklį, kuris sukurtų 750 AG, o laikinai, riboto naudojimo lenkimų mygtuko ar rezervinės energijos kaupimo sistemos pagalba, ir 850 AG. Manau, kad tokiu būdu būtų sutaupomos lėšos, o ir pačios lenktynės taptų įdomesnės“, – pridūrė N.Haugas.
Šiemet „Formulėje-1“ dar lenktyniaujama 3 litrų 10 cilindrų varikliais. Kitąmet juos pakeis „Mercedes“ autosporto vadovo minėti 2,4 litro 8 cilindrų agregatai.

Komentarai (20)


_eXpert
| 2005 Rugpjūčio 02 d. 16:39
Ten tos nesamones kur padidina greiti lenkdami tai sakytau nereike.
total
| 2005 Rugpjūčio 02 d. 09:57
Remas>NIL> o kas cia toj pirmoj pastraipoj neaiskaus? Gal jus galvojat kad sukiai ir sukimo momentas vienas ir tas pats dalykas.
Suzuka
| 2005 Rugpjūčio 02 d. 09:12
Kadangi pats Haugas yra toks DYDELIS, tai ir 3 litrų varikliai jam per maži. Pats turbūt laksto su kokiu SL500 su 5 litrų varikliu, tai jam LABAI trūksta sukimo momento formulėje:)

O jei rimtai, tai visiškai su juo sutinku. 2.4 l tikrai yra pasityčiojimas iš F1, nes kitose formulėse naudojami didesni varikliai. F1 išsiskyrė tuo, kad iš tų 3l galėjo išspausti milžinišką jėgą: kai buvo naudojamos turbo, galia siekė 1300 AG, dabar iki 900. Manau FIA per daug stengiasi lėšas taupyt. Visos komandos, išskyrus Minardi ir Jordan Eurų turi pakankamai, todėl toks didelis noras nukirpti F1 kainas nesuprantamas - juk looser'iai ten nelenktyniauja - Minardi ir Jordan ten tik važiuoja, lenktyniavimu aš to nepavadinčiau...
Tokie taupymai yra pateisinami tik jei F1 iš ansto rengiasi kūdai ateičiai, kai dalis komandų atskils, sukurs ar pereis į kokias alternatyvias lenktynes, ir Ecclestone'ui liks tik trupiniai...
Perro
| 2005 Rugpjūčio 02 d. 08:35
Oi gali but komandoms problemu su tais 2,4 turio varikliais.
Andrejus
| 2005 Rugpjūčio 02 d. 08:00
Na nezinau kaip su tais 4.0 l varikliukais, bet ,kad 2.4 kol kas skamba ne kaip tai tiesa.
Gambini
| 2005 Rugpjūčio 02 d. 08:00
Tai kur tu anksciau buvai, kai visi taresi del tu V8 varikliu??? Dabar atsibudo. Vel po kazkiek metu vel viskas keisis..ir vel..ir vel...
Kimm.
| 2005 Rugpjūčio 01 d. 22:49
tik tikiuosi kad McLaren sukurs normalius variklius!
Legolasas
| 2005 Rugpjūčio 01 d. 22:10
man tai ir nepatinka, kad varikliai "silpnės"..
DeMeo
| 2005 Rugpjūčio 01 d. 21:25
Man rodos kazkieno varykliu varantieji velenai jau sugedo 2 kartus sita sezona ir jie dar nori dedesnio sukimo momento?????
Life
| 2005 Rugpjūčio 01 d. 21:25
galetu tureti bolidai azoto balionelius..
×

F-1.lt pulsas