N.Haugas norėtų didesnių variklių

N.Haugas norėtų didesnių variklių
logo 2005 Rugpjūčio 01 d. 19:38, www.motorsportpressebild.com
Mercedes“ autosporto vadovas Norbertas Haugas mano, kad didesnio darbinio tūrio varikliai, turintys didesnį sukimo momentą, yra „Formulės-1“ ateitis..
„Leiskite man pabrėžti, jog nebandau pasirodyti kontraversiškas, nes mes laikysimės įsipareigojimo kitiems metams parengti 2,4 litro 8 cilindrų variklius. Tačiau galvodamas apie „Formulės-1“ ilgalaikę ateitį, manau, kad reikėtų svarstyti ir kitas galimybes, kol dar galime tai daryti“, – tvirtino vokietis.
„Manau, kad ateitis priklauso ne 2,4 litro tūrio varikliams, besisukantiems virš 20 000 apsukų per minutę, tačiau didesnio tūrio agregatams, kurių sūkiai būtų apriboti. Galbūt net didesni, nei naudojame dabar. Galbūt net 4,0 litro tūrio, kurių sūkiai būtų apriboti iki 15 000 apsukų“, – teigė jis.
„Tikiuosi, kad esu neteisus, tačiau nesu tikras, kad 2,4 litro varikliai yra teisingas pasirinkimas. Kito sprendimo atveju turėtume variklį, kuris sukurtų 750 AG, o laikinai, riboto naudojimo lenkimų mygtuko ar rezervinės energijos kaupimo sistemos pagalba, ir 850 AG. Manau, kad tokiu būdu būtų sutaupomos lėšos, o ir pačios lenktynės taptų įdomesnės“, – pridūrė N.Haugas.
Šiemet „Formulėje-1“ dar lenktyniaujama 3 litrų 10 cilindrų varikliais. Kitąmet juos pakeis „Mercedes“ autosporto vadovo minėti 2,4 litro 8 cilindrų agregatai.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794