N.Haugas norėtų didesnių variklių (20)

N.Haugas norėtų didesnių variklių
logo 2005 Rugpjūčio 01 d. 19:38, www.motorsportpressebild.com
Mercedes“ autosporto vadovas Norbertas Haugas mano, kad didesnio darbinio tūrio varikliai, turintys didesnį sukimo momentą, yra „Formulės-1“ ateitis..
„Leiskite man pabrėžti, jog nebandau pasirodyti kontraversiškas, nes mes laikysimės įsipareigojimo kitiems metams parengti 2,4 litro 8 cilindrų variklius. Tačiau galvodamas apie „Formulės-1“ ilgalaikę ateitį, manau, kad reikėtų svarstyti ir kitas galimybes, kol dar galime tai daryti“, – tvirtino vokietis.
„Manau, kad ateitis priklauso ne 2,4 litro tūrio varikliams, besisukantiems virš 20 000 apsukų per minutę, tačiau didesnio tūrio agregatams, kurių sūkiai būtų apriboti. Galbūt net didesni, nei naudojame dabar. Galbūt net 4,0 litro tūrio, kurių sūkiai būtų apriboti iki 15 000 apsukų“, – teigė jis.
„Tikiuosi, kad esu neteisus, tačiau nesu tikras, kad 2,4 litro varikliai yra teisingas pasirinkimas. Kito sprendimo atveju turėtume variklį, kuris sukurtų 750 AG, o laikinai, riboto naudojimo lenkimų mygtuko ar rezervinės energijos kaupimo sistemos pagalba, ir 850 AG. Manau, kad tokiu būdu būtų sutaupomos lėšos, o ir pačios lenktynės taptų įdomesnės“, – pridūrė N.Haugas.
Šiemet „Formulėje-1“ dar lenktyniaujama 3 litrų 10 cilindrų varikliais. Kitąmet juos pakeis „Mercedes“ autosporto vadovo minėti 2,4 litro 8 cilindrų agregatai.

Komentarai (20)
moderator Remas
| 08/01 19:41 Atsakyti
„Mercedes“ autosporto vadovas Norbertas Haugas mano, kad didesnio darbinio tūrio varikliai, turintys didesnį sukimo momentą. nelogicnai mano :)
Charonas
| 08/01 19:44 Atsakyti
siaip tai is tiesu net serijiniu automobiliu yra su didesne kubatura, tai kodel bolidai turi but tik iki 2,4 litro ?
NIL
| 08/01 19:45 Atsakyti
Biskį nepagavau, kas čia parašyta. Kaip suprast pirmą ir ketvirtą pastraipas??? :/
Tapke
| 08/01 19:46 Atsakyti
Remas>>>skaichiau shita sakyni gal 4 kartus kol supratau,kad chia kazhko truksta=]]
kastuvux
| 08/01 19:51 Atsakyti
hm del varikliu cia idomiai masto, bet didesnes kubaturos variklis ir svertu daugiau??, o masei mazinti vel "kosminiai" metalu lydiniai su kosminemis kainomis. Tai kur cia taupymas?? juk pagrinde del taupymo yra mazinamas vaiklis
Vytia
| 08/01 19:57 Atsakyti
Jo,karstis ir naujienu rasytojus veikia.:)O apskritai Haugo mintys teisingos,WRC varikliai jau seniai kuriami akcentuojant kuo didesni Nm visame sukiu diapazone.
Tynkas
| 08/01 20:00 Atsakyti
hmm... reikia keleta kartu perskaityti straipsny jo autoriui
GoldenFlame
| 08/01 20:26 Atsakyti
Kazkaip pirmas sakinys man nesuprantamas kazka pamirso darasyti autorius. Bet sutinku kad 2,4l variklis yra absurdas. kastuvux>> Kiek zinau y kaikuriuos bolidus dedamas papildomas svoris kad sudarytu ta svory kuris yra reikalaujamas(atrodo 600kg, bet tixlej nepamenu).
srt555
| 08/01 21:09 Atsakyti
nervina mane cia sitie pezalai apie galios rezervus, variklis turi buti kaip variklis, o ne draginio stiliaus su nosais sudosais
jonkelis0
| 08/01 21:15 Atsakyti
Charonai> garveziu varikliai dar didesni, gal sekime jais?
jo o isversta tai labai paskubomis ir su bjauriomis klaisomis, bet kiek zinau visi cia dirbantisjauni, tad yra kur ir kada tobuleti
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas