BMW pilotas Nickas Heidfeldas atvirai pareiškė, kad nemokės dirbtinai sukeltos kainos už superlicenciją, kol Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) neperžiūrės savo pozicijos licencijų kainų politikos.
Kaip žinoma, šįmet Tarptautinė automobilių federacija (FIA) drastiškai pakėlė superlicencijų kainas „Formulės-1“ lenktynininkams. Štai pati licencija, kainavusi 1690 EUR (~5835 Lt) dar 2007 m. dabar kainuoja 10400 EUR (~35909 Lt), o už vieną pelnytą praeitame sezone tašką 2007 m. tekdavo mokėti po 447 EUR (~1543 Lt), tuo tarpu dabar taško kaina yra 2100 EUR (~7251 Lt).
Lenktynininkai, kartu susitarę, jau kreipėsi į FIA oficialiu laišku, tačiau rezultatų dar nesulaukta. Nepaisant to, trys įmokos jau yra padarytos.
BMW lenktynininkas Nickas Heidfeldas atvirai pareiškė, kad jis nėra tarp šios „trijulės“ ir nesiruošia atlikti mokėjimo už licenciją.
„Aš nesusimokėjau“, - pareiškė N. Heidfeldas leidiniui „Gulf Daily News“.
„Manau, kad mūsų laiške (lenktynininkų kreipimasis į FIA – red. past.) nusakoma aiški pozicija ir mano asmeninė nuomonė visiškai ją atitinka.“
Beje, JAV lenktynių serijos IRL organizatoriai jau spėjo pasišaipyti iš F-1 licencijų problemos ir paskelbė, jog priims F-1 lenktynininkus išskiestomis rankomis, nes IRL piloto licencija kainuoja vos 1000 JAV dolerių (~2740 Lt), be to, į ją įeina trijų lenktynininko svečių leidimai į etapą, medicinos draudimas ir dar keli priedai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).