N. Heidfeldas prisipažino, kad neįvertino S. Vettelio

N. Heidfeldas prisipažino, kad neįvertino S. Vettelio
logo 2020 Gegužės 03 d. 09:05, Renault/LAT Photographic

Kai 2006 metais „Formulės-1“ serviso zonoje atsirado Sebastianas Vettelis būdamas „BMW Sauber“ atsarginiu pilotu, Nickas Haidfeldas jau važiavo savo septintą sezoną pasaulio čempionate ir buvo Bavarijos koncerno gamyklinės komandos pilotu.

Sebastianui tais metasi sukako 19 metų, tačiau nemaža dalis ekspertų vokiečio asmenyje jau įžvelgė pasaulio čempiono užmačias, tačiau Heidfeldas su savo patirtimi ne itin aukštai vertino savo naująjį kolegą.

Dabar „Formulės-1“ veteranui, kuriam per visą savo karjerą taip ir nepavyko laimėti nė vienerių lenktynių, tenka pripažinti, kad jis tada klydo.

„Jis daug dirbo per bandymus su BMW, o taip pat dažnai atsisėsdavo prie bolido vairo penktadieniais. Žinoma, kad jis gerai tvarkėsi su savo darbu, tačiau BMW tuomet dar nepasitikėjo, kad jis dalyvautų F-1 lenktynėse, - prisiminė N. Heidfeldas. - Tai byloja apie tai, kad jie nebuvo 100 proc. užtikrinti juo. Jo rezultatai nebuvo jau tokie stebuklingi.

Kai vieną kartą į mane kreipėsi specialistai iš kitos komandos, kurie taip pat dairėsi į Vettelį, aš jiems pasakiau, kad nelaikau jo jau tokiu stebuklingu lenktynininku. Akivaizdu, kad aš buvau neteisus.

Tačiau aš gana aukštai vertinau jo intelekto lygį. Vettelis buvo vienas iš tų pilotų, kurie sugeba mokytis iš savų klaidų, įžvelgia vystymosi galimybes ir moka pasinaudoti jomis“.

Būsimasis keturiskart pasaulio čempionas debiutavo „Formulėje-1“ 2007 m. vasarą, kai „BMW Sauber“ komandoje per JAV GP pakeitė Robertą Kubicą, kuris prieš savaitę buvo patekęs į rimtą avariją Kanadoje.

„Tik viename posūkyje Indianapolio trasoje Sebastianui nepavyko surasti tinkamos trajektorijos kvalifikacijoje, - pasako N. Heidfeldas apie to birželio įvykius. – Mano rezultatas buvo keliomis dešimtosiomis geresnis. Kitur mes rodydavome panašų laiką, nors tai buvo tik pirmosios jo lenktynės“.

Savo pirmoje kvalifikacijoje prie šveicarų komandos mašinos vairo Vettelis iš tiesų nusileido ekipos draugui, kur parodė 7 rezultatą, o lenktynėse finišavo 8 vietoje ir jau savo debiutiniame GP atidarė taškų sąskaitą, patvirtindamas komandos parodytą pasitikėjimą.

O po pusantro mėnesio Sebastianas tapo pagrindiniu „Toro Rosso“ komandos pilotu, o dar po metų sukėlė tikrą sensaciją, kai šiai komandai pelnė pirmąją pergalę, 2008 m. rugsėjo 14 d. laimėjęs Italijos GP etapą. Ir tai buvo paskutinis sezonas, kai Vettelis užbaigė čempionatą, surinkdamas mažiau taškų nei N. Heidfeldas.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983