Nico Hulkenbergas šiemet pasirašė ilgametį kontraktą su gamykline „Audi“ komanda, kuri yra kuriama „Sauber“ bazėje, tačiau ši šveicarų ekipa kol kas užima paskutinę vietą pasaulio čempionate ir, vargu, ar kitais metais jos padėtis turnyrinėje lentelėje smarkiai pasikeis.
Tačiau N. Hulkenbergas neatmeta, kad 2026 metais, kai „Formulė-1“ pereis prie naujojo techninio reglamento, vaizdas pasikeis iš esmės. Pavyzdžiui, vokietis tikisi, kad jų inžinieriams pavyks surasti kai kurias landas reglamente, kaip tai ne kartą yra buvę F-1 istorijoje.
Nico Hulkenbergas: „Žinoma, komandos investuoja milžiniškus pinigus į infrastruktūrą, samdo gerus specialistus, kad tik pasiektų pranašumo. Jie deda rimtas pastangas šia kryptimi, tačiau kadangi FIA nori suvienodinti komandų galimybes, čempionato dalyviai ne tiek daug gali padaryti ir šioje srityje visada išliks tam tikri prieštaravimai.
Tačiau kartu manau, kad inžinieriams dažniausiai pavyksta surasti įvairiausių išeičių. Jie dirba itin kūrybiškai ir palaipsniui, dirbdami su reglamento nuostatomis ir analizuodami jas, suranda įvairiausių spragų – todėl kai kuriose srityse vieniems pavyksta pranokti varžovus.
Galima pasakyti, kad į visa tai aš žvelgiu ramiai, juolab, kad to negaliu niekaip paveikti, tačiau tikiu šiuo procesu. Esu įsitikinęs, kad FIA ir „Formulės-1“ vadovybė veikia teisingai.
Naujos kartos boliduose bus montuojamos naujos kartos hibridinės jėgainės, bet 50 proc. galios toliau generuos vidaus degimo variklis. Galvoju, kad pasaulis technine prasme keičiasi ir „Formulė-1“ turi šią kaitą atitikti.
Mūsų sportui irgi reikia judėti nauja kryptimi, ypač turint galvoje klimato kaitą ir kt. Jei pusė galios bus gaunama iš vidaus degimo variklio, o kita pusė – iš hibridinės dalies, tai bus normali proporcija. Tai suteiks galimybes naudoti ne iškastinius, o sintetinius degalus jau labai artimoje ateityje“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |