Po trejų metų „Formulės-1“ laukia eilinė revoliucija. 2026 metais atsiras naujosios jėgainės ir aktyvi aerodinamika.
Detalės dar svarstomos, bet esmė yra valdomas priešpriešinis bolidų oro pasipriešinimas norint padidinti mašinų efektyvumą.
FIA technikos direktorius Nicholas Tombazis: „Mes norime pasiekti kur kas mažesnių degalų sąnaudų kiekviename rate, padidinti elektrinių motorų svarbą ir sumažinti vidaus degimo variklio svarbą.
Mes nenorime deginti tiek daug degalų. Norint, kad bolidas naudotų mažiau benzino, jis turi turėti mažesnį priešpriešinį pasipriešinimą, mažiau eikvoti energijos įveikiant oro srautus. Kartu mes nenorime mažinti greičių posūkiuose, todėl akivaizdžiu sprendimu taps aktyvi aerodinamika, kuri mažins pasipriešinimą tiesiosiose.
Mes ieškome sprendimo, panašaus į DRS, bet kuris veiktų nuolat. Užduotis yra gana sudėtinga, faktiškai kalbama apie dviejų lygių perjungiamą priešpriešinį pasipriešinimą plius DRS. Manau, kad DRS 2026 metais išliks, bet su sutrumpintomis zonomis.
Aktyvi pakaba? Ji galėtų padėti, bet su mažesniu efektyvumu nei aktyvi aerodinamika. Be to, su aktyvia pakaba gali būti kai kurių problemų. Mes norime, kad lenktynininkams būtų labai sunku valdyti bolidą, norime išsaugoti iššūkį, o aktyvi pakaba leistų jiems labai lengvai keisti mašinos balansą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |