FIA vienviečių automobilių lenktynių direktorius Nicholas Tombazis mano, kad perėjus prie naujojo jėgos agregatų reglamento nuo 2026 metų, skirtingų gamintojų (jų iš viso bus šeši) jėgainės pagal galingumą bus labai panašios.
Nicholas Tombazis: „Mes tikrai nenorėsime pradėti sezono su labai dideliu atskirų motorų galios skirtumu. Ankstesnė patirtis mus daug ko išmokė, tikiuosi, kad šįkart mes viską padarysime teisingai.
Buvo labai svarbu viską teisingai apgalvoti sudarant naują variklių reglamentą, įsitikinti, kad skirtingi gamintojai gaus vienodas sąlygas. Pirmą kartą gamintojams bus įvesti išlaidų limitai. Jei jūs prarasite sezoną ir pradėsite jį prastos formos, kaip ankstesniais laikais, tai jei jūs turėsite pakankamai pinigų, jūs galėsite atsilošti, tačiau tai padaryti mūsų dienomis būtų sudėtinga.
Federacija mano, kad mūsų sudarytas reglamentas neleis didelių skirtumų tarp jėgainių gamintojų, tačiau kartu mes negalime garantuoti, kad niekas iš šešių gamintojų nepadarys fundamentalių klaidų.
Perėjimas prie naujo reglamento visuomet būna susijęs su didelėmis rizikomis. Bet reglamente yra keli punktai, numatantys, kad jei kas nors stipriai atsiliks, jis gaus šansą likviduoti atsilikimą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |