NASCAR. Chevy American Revolution 400

NASCAR. Chevy American Revolution 400
logo 2005 Gegužės 16 d. 20:42, NASCAR
Kasey‘us Kahne‘as galų gale įrodė savo potencialą ir iškovojo pirmąją savo karjeroje pergalę Ričmonde, vos antruosius metus važiuodamas aukščiausioje NASCAR lygoje.
Naktinės 400 ratų lenktynės buvo neįtikėtinai ramios, retas saugos fazes skyrė dideli tarpai normalaus lenktyniavimo. Tačiau vaizdas tikrai nebuvo nuobodus, nes K.Kahne‘as, Tony Stewartas, Kevinas Harvickas ir Kurtas Buschas pirmuosius 64 ratus labai intensyviai kovėsi dėl lyderio pozicijos, lenkdami vienas kitą tiek posūkių vidumi, tiek ir išore. Kovą nutraukė Johnny Sauteris, kurio automobilis, nuleidus priekinę dešinę padangą, rėžėsi į sieną. Po restarto T.Stewartas išsiveržė į priekį ženklesniu atstumu, bet toliau atitrūkti nepavyko, nes Jimmie Johnsonas patyrė dvi avarijas iš eilės, sukeldamas saugos fazę. Pirmoji jį ištiko, kai pirmajame posūkyje jis pristabdė dėl priekyje apsisukusių Dave‘o Blaney ir Sterlingo Marlino, o šių metų naujokas Shane‘as Hmielis nespėjo sureaguoti ir trenkėsi į jo automobilio galą. J.Johnsonas tikėjosi grįžęs į boksus susitvarkyti pažeidimus, tačiau sukant į juos užsikirto vairas ir nukreipė automobilį į visdinę sienelę, visiškai sumaitodamas jo priekį.
Po restarto T.Stewartas neilgai išlaikė lyderio poziciją, ir netrukus prarado ją K.Kahne‘ui. Šįsyk jis pradėjo spurtuoti ir per dvidešimt ratų susikrovė pusantros sekundės pranašumą. Deja, saugos fazė dėl apsisukusio Scotto Riggso kaip mat viską nutrina, ir T.Stewartas bei Kr.Buschas restarto metu aplenkia jį ir pradeda kautis dėl pirmosios vietos tarpusavyje. Lenktynės 30 ratų išsilaiko ramios, kol kovodami dėl pozicijos Bobby Labonte ir Rusty Wallace‘as susiduria, ir pastarasis sukdamasis nučiuožia tiesiąja. Jeffas Gordonas, stengdamasis išvengti kontakto, bando apvažiuoti viršutine trajektorija, tačiau nepamatuoja atstumo ir rėžiasi dešiniuoju šonu į sieną, smarkiai apgadindamas automobilį. Daugkartinis NASCAR čempionas buvo priverstas pasitraukti į boksus ir atlikti nuodugnų remontą, praktiškai prarasdamas bet kokias galimybes kovoti dėl aukštos vietos.
Po restarto stipriausiųjų trijulė vėl atsiskyrė nuo priešininkų, ir užvirė arši kova dėl pozicijos. K.Kahne‘as, T.Stewartas ir Kr.Buschas visi po kelis ratus pabuvo rikiuotės priekyje, kol T.Stewartas, tuo metu lyderiaudamas, nepadarė apmaudžios klaidos posūkyje ir neapsisuko. Visgi situacija pasirodė nesanti tokia baisi, nes po fantastiškai greito sustojimo per saugos fazę jis sugebėjo grįžti į trečią vietą. Tikrasis nelaimėlis pasirodė beesąs Kr.Buschas, kuriam per sustojimą mechanikai netvirtai prisuko ratą, ir jis pradėjo vibruoti, dėl ko praeitų metų čempionas turėjo sustoti darsyk, atsilikdamas nuo lyderių visu ratu. Taigi, dėl pirmosios vietos kovoti liko tik T.Stewartas ir K.Kahne‘as, kurie visą vakarą atrodė lyg važiuojantys kitoje klasėje, nei jų priešininkai.
Po rekordiškai ilgo (net 89 ratų) ramybės periodo lenktynes sudrumstė Robby Gordonas, 332-ame rate praradęs automobilio kontrolę ir apsisukęs trasoje. 353-ame rate Travis Kvapilas rėžiasi į sieną. 377-ame rate Hermie Sadlerio automobilio variklis išleidžia paskutinį kvapą ir skysčius, ant kurių paslydęs Mike‘as Blissas palieka sienoje savo priekinio bamperio antspaudą, o 389-ame rate Dale‘as Jarrettas ir R.Gordonas susistumdo ir sudaužo abu automobilius išvažiuodami iš antrojo posūkio. Nė viena iš keturių paskutiniųjų saugos fazių nė kiek nesutrukdė K.Kahne‘ui išlaikyti savojo pranašumo prieš T.Stewartą ir iškovoti pergalę, kurios buvo laukiama jau praeitame sezone, kai K.Kahne‘as buvo išrinktas metų naujoku ir iškovojo net šešias antrąsias pozicijas.
Richmond International Raceway
Trijų ketvirtadalių mylios (1,2 km) ovalas dažnai apibūdinamas kaip „trumpas ovalas, kuris yra giliai įsitikinęs, kad yra supergreitkelis“. Iš tiesų, važiuojamosios dalies pločiu, trasos forma Ričmondas labiau primena Mičigano ar Kalifornijos dviejų mylių gigantus, o ne klaustrofobišką Martinsvilio žiedą. Nors posūkių posvyris nėra toks ženklus, trajektorijų, kuriomis galima važiuoti, pasirinkimas labai platus, todėl lenktyniavimas dviem ir trim eilėm visame trasos perimetre yra įprastas vaizdas.
Dienos citata
„Tai buvo kvailiausias dalykas mano gyvenime. Pamačiau, kaip priešais mane apsisuko automobilis, pasukau vairą į dešinę, kad apvažiuočiau jį, ir užsižiopsojęs rėžiausi į sieną“,- Jeffas Gordonas apie avariją, užbaigusią jo lenktynes.
Chevy American Revolution 400 finišo rikiuotė:
1. Kasey‘us Kahne‘as
2. Tony Stewartas
3. Ryanas Newmanas
4. Kyle‘as Buschas
5. Kevinas Harvickas
6. Gregas Biffle‘as
7. Elliottas Sadleris
8. Bobby Labonte
9. Michaelas Waltripas
10. Jamie McMurray‘us
11. Ricky Ruddas
12. Mattas Kensethas
13. Jeremy Mayfieldas
14. Dale‘as Earnhardtas Jaun.
15. Markas Martinas
Čempionato rikiuotė po Chevy American Revolution (11 iš 36 etapų):
1. (+0) Jimmie Johnsonas - 1562
2. (+1) Gregas Biffle‘as - 1521
3. (-1) Jeffas Gordonas - 1438
4. (+1) Elliottas Sadleris - 1413
5. (-1) Kurtas Buschas - 1407
6. (+1) Tony Stewartas - 1397
7. (+3) Ryanas Newmanas - 1370
8. (+3) Kevinas Harvickas - 1364
9. (-1) Jamie McMurray‘us - 1351
10. (-4) Markas Martinas - 1344
11. (-2) Dale‘as Earnhardtas Jaun. - 1333
12. (+2) Rusty Wallace‘as - 1290
13. (+0) Carlas Edwardsas - 1289
14. (-2) Dale‘as Jarrettas - 1264
15. (+4) Kasey‘us Kahne‘as - 1133


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983