NASCAR. Subway 500 / Bass Pro Shops MBNA 500

NASCAR. Subway 500 / Bass Pro Shops MBNA 500
logo 2005 Lapkričio 01 d. 14:34, NASCAR
2005 metų NASCAR „Nextel Cup“ čempionatas sparčiai artėja prie pabaigos, ir likus vos dvejoms lenktynėms iki sezono finalo Majamyje, kova dėl titulo iš esmės vyksta jau tik tarp trijų sportininkų: Tony Stewarto, Jimmie Johnsono ir Grego Biffle‘o, kuriems pavyko išvengti nesėkmių, su kuriomis susidūrė kiti „Chase for the Nextel Cup“ dalyviai paskutinėse lenktynėse Martinsvilyje ir Atlantoje.
„Subway 500“ – Martinsville Speedway
Trumpiausioje trasoje NASCAR kalendoriuje (vos 850 metrų ilgio) aistrų ir pykčio netrūko. Kadangi automobiliai beveik visą laiką yra priversti važiuoti per kelis metrus vieni nuo kitų vidutiniškai 160 km/h greičiu gan siaurame ovale, kurio galuose laukia aštrūs ir beveik visiškai plokšti posūkiai, progų incidentams ir susidūrimams yra daugiau nei pakankamai. Ne veltui Martinsvilis dar yra vadinamas „bullring“ – bulių kautynių trasa.
Be abejo, vienas iš svarbiausių dalykų, be susistumdymų ir pasibaksnojimų, buvo neįtikėtinai geras Jeffo Gordono pasirodymas, palyginus su tragišku šio sezono viduriu, kurio metu dažniausiai daugkartinis čempionas vilkdavosi toli rikiuotės antrojoje pusėje. Dvidešimt ketvirtu numeriu pažymėtas automobilis visą laiką važiavo rikiuotės priekyje ir sugebėjo išvengti didesnių problemų, nors lenktynes nutraukė net 19 saugos fazių – rekordinis skaičius šioje trasoje.
Lemtingas momentas buvo 342 rate, kai visi pirmieji automobiliai pasuko į techninio aptarnavimo juostą. J.Gordono vyriausiasis mechanikas nusprendė surizikuoti ir liepė jam likti trasoje, taip išsikovojant pirmąją poziciją. Nuo tos akimirkos, nepaisant to, kad važiavo kur kas senesnėmis padangomis, NASCAR veteranas jau nei sekundei neapleido savo vietos priekyje, nepaisant iššūkių iš savo komandos draugo Jimmie Johnsono ir čempionato lyderio Tony Stewarto.
296 rate įvyko kurioziška situacija, kai lenktynių teisėjai užsižiopsojo ir nepastebėjo starto–finišo tiesiojoje stovinčio Hermie Sadlerio automobilio. Tuo metu kaip tik turėjo baigtis saugos fazė, ir teisėjas pradėjo mosuoti žalia vėliava, skelbdamas pakartotinį startą. Susigriebta buvo tik po kurio laiko.
Dienos citata:
„Senokai čia bebuvau“ ,– Jeffas Gordonas paskutinę savo pergalę buvo iškovojęs šių metų gegužės pirmąją dieną Talladegoje ir nuo to laiko retai kada bepasirodydavo pirmajame dešimtuke.
Lenktynių rezultatai:
1. Jeffas Gordonas – Hendrick Chevrolet – +5 tšk
2. Tony Stewartas – Gibbs Chevrolet – +10 tšk
3. Jimmie Johnsonas – Hendrick Chevrolet
4. Bobby Labonte – Gibbs Chevrolet
5. Jeffas Burtonas – Childress Chevrolet
6. Kurtas Buschas – Roush Ford
7. Jamie McMurray – Ganassi Dodge
8. Denny Hamlin – Gibbs Chevrolet
9. Kyle‘as Buschas – Hendrick Chevrolet
10. Ryanas Newmanas – Penske Dodge
12. Mattas Kensethas – Roush Ford – +5 tšk
19. Rusty Wallace‘as – Penske Dodge
20. Gregas Biffle‘as – Roush Ford – +5 tšk
26. Carlas Edwardsas – Roush Ford
28. Jeremy Mayfieldas – Evernham Dodge
34. Markas Martinas – Roush Ford

„Bass Pro Shops MBNA 500“ – Atlanta Motor Speedway
Lenktynės Atlantos priemiestyje buvo tarsi visiška priešingybė Martinsviliui – ilga, plati ir labai greita trasa nė kiek nepriminė grūsties miniatiūriniame ovale. Saugos fazių taip pat buvo kur kas mažiau, nes užuot stumdęsi ir grūmėsi dėl kiekvieno laisvesnio plotelio, pilotai galėjo drąsiai užsiimti kitą trajektoriją ir lenkti. Apskritai paėmus, šiuo metu Atlanta yra laikoma viena iš geriausių NASCAR trasų, kadangi vos ne bet kuri trajektorija gali būti greita ir lenkimų čia netrūksta.
Carlas Edwardsas, per plauką iškovojęs pergalę čia pavasarį, šįsyk lenktyniavo kur kas užtikrinčiau ir lyderiavo daugiau kaip šimte ratų, įskaitant paskutiniuosius trisdešimt penkis, išlaikydamas už savęs tiek vėl labai stipriai važiavusį Jeffą Gordoną, tiek savo komandos draugą Marką Martiną, tiek po krizės atsigaunantį Dale‘ą Earnhardtą Jaunesnįjį. Pastarasis buvo ypač patenkintas savo pasirodymu, kadangi šis sezonas su visais pasikeitimas komandos struktūroje ir blaškymaisi tarp vyriausiųjų mechanikų buvo dar baisesnis, negu kliuvo J.Gordonui.
Tony Stewartas eilinį sykį finišavo pirmajame dešimtuke ir tuo dar labiau sustiprino savo ir taip nemenką pranašumą čempionate prieš Jimmie Johnsoną, kuris sugebėjo finišuoti vos šešioliktas. Iš trijų pilotų, turinčių realius šansus kovoti dėl titulo, aukščiausiai finišavo Gregas Biffle‘as, baigęs lenktynes septintas, tačiau tai leido jam atsikovoti tik aštuonis taškus prieš Tony Stewartą.
Dienos citata:
„Jei mes norime ko nors pasiekti, mums reikia finišuoti tikrai ne viena ar dviem pozicijom aukščiau“ ,– Gregas Biffle‘as mano, kad kovoti su Tony Stewartu jo komandai bus labai sunku.
Lenktynių rezultatai:
1.Carlas Edwardsas – Roush Ford – +5 tšk
2. Jeffas Gordonas – Hendrick Chevrolet
3. Markas Martinas – Roush Ford – +5 tšk
4. Dale‘as Earnhardtas Jaunesnysis – Earnhardt Chevrolet – +10 tšk
5. Mattas Kensethas – Roush Ford – +5 tšk
6. Jamie McMurray – Ganassi Dodge
7. Gregas Biffle‘as – Roush Ford – +5 tšk
8. Jeffas Burtonas – Childress Chevrolet
9. Tony Stewartas – Gibbs Chevrolet – +5 tšk
10. Elliottas Sadleris – Yates Ford – +5 tšk
16. Jimmie Johnsonas – Hendrick Chevrolet
23. Ryanas Newmanas – Penske Dodge
36. Kurtas Buschas – Roush Ford
37. Rusty Wallace‘as – Penske Dodge
38. Jeremy Mayfieldas – Evernham Dodge

Čempionato įskaita po 33 etapų iš 36
„Chase for the Nextel Cup“
1. Tony Stewartas – 6100
2. Jimmie Johnsonas – 6057
3. Gregas Biffle‘as – 6025
4. Carlas Edwardsas – 5993
5. Ryanas Newmanas – 5993
6. Markas Martinas – 5957
7. Mattas Kensethas – 5945
8. Rusty Wallace‘as – 5843
9. Kurtas Buschas – 5840
10. Jeremy Mayfieldas – 5790
Kiti čempionato dalyviai
11. Jamie McMurray‘us – 3782
12. Jeffas Gordonas – 3740
13. Elliottas Sadleris – 3722
14. Kevinas Harvickas – 3711
15. Joe Nemecheckas – 3693


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144