Pasikeitus FIA prezidentui, iškilo daugybė klausimų. Iš pradžių buvo kritikuojami nauji „Formulės-1“ lenktynių direktoriai, o Kanados GP savaitgalio metu visi pradėjo kalbėti apie naują federacijos išleistą techninę direktyvą, susijusią su bolido šokinėjimu tiesiosiose.
FIA išleido naują techninę direktyvą ketvirtadienį prieš Kanados GP, kai jau buvo per vėlu ką nors keisti automobiliuose, bet buvo pažadėta, kad po treniruočių bus apsispręsta su leidžiamu bolido svyravimo lygiu, o tos komandos, kurių bolidai neatitiks nustatytų normų, bus diskvalifikuotos.
Komandos atsakė. Formaliai nauja direktyva nepapildo Techninio reglamento, o yra lygiagreiti jam – ir tie, kurie remsis direktyva, gali būti diskvalifikuoti, nes jų bolidai atitiks direktyvai, o ne techniniam reglamentui, su kuriuo sutiko visos komandos prieš sezono pradžią. Nuo to laiko oficialių pataisų techniniame reglamente nebuvo.
Dėl lietaus jokių pakeitimų dėl bolidų vertikalių svyravimų padaryta nebuvo. Kai kurios komandos pagrasino, kad teiks oficialius protestus šiuo klausimu. „Buvo daug triukšmo dėl nieko“, - sakė „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto. - Kol kas absoliučiai nieko nepadaryta“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 1104 |
2. | Ayrtons | 1093 |
3. | tevez | 1089 |
4. | berta | 1069 |
5. | master f-1 | 1066 |