Šiame sezone Maxas Verstappenas ir „Red Bull“ komanda dominuoja „Formulės-1“ pasaulio čempionate, bet taip yra dabar. Norint išlikti aukštame lygyje ateityje, reikia imtis papildomų priemonių. Tačiau yra baimių, kad komandai nepavyks laiku atlikti infrastruktūros modernizacijos planų – mažų mažiausiai šiuos planus reikės koreguoti.
Oficialaus „Formulės-1“ tinklalapio technikos ekspertas Samas Collinsas socialiniuose tinkluose rašo: „Situacija, susijusi su nauju „Red Bull“ vėjo tuneliu Milton Keynese vystosi ne pagal planą. Komanda atšaukė paraišką jo projektavimui, vadinasi, nėra šansų, kad naujo vėjo tunelio statybos greitai prasidės.
Tai taip pat reiškia, kad tunelio nebus galima naudoti projektuojant 2025 m. bolidą. Jei kalbėsime realiai, tai normali jo eksploatacija gali prasidėti vėliau, kai komanda pradės konstruoti 2026 m. bolidą su „Ford“ jėgos agregatu. O kol kas „Red Bull“ toliau dirbs aerodinaminiame tunelyje, pastatytame prieš 75 metus.
Priežastis, kodėl atšaukta paraiška, kol kas nepaminėta, bet tai gali būti susiję su tuo, kad komandai teks ieškoti naujos aikštelės vėjo tuneliui arba koreguoti kitus vystymo planus“.
Gali būti, kad tai yra gana grėsminga naujiena „Red Bull“ komandai, nes kitos ekipos sėkmingai vysto savo technologines galimybes: naujas „McLaren“ vėjo tunelis neseniai pradėjo veikti, o „Aston Martin“ pilnu tempu stato tokį objektą savo naujoje bazėje Silverstoune.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |