Naujų trasų teks palaukti

Naujų trasų teks palaukti
logo 2001 Rugpjūčio 16 d. 18:29, F-1.lt
Nors ir buvo planuotas F-1 žengimas į naujas šalis, kartu komandų rėmėjus pristatant naujose rinkose, šių planų kol kas gali tekti atsisakyti arba juos bent sumažinti. O trasos-veteranės, norėdamos ir toliau rengti F-1 varžybas, taip pat turės paskubėti pasitaisyti.
Tradiciškai pirmieji preliminarūs kito sezono tvarkaraščiai pasirodo rugpjūčio pradžioje, todėl tikimasi, jog kito sezono kalendoriaus apmatus F-1 vadas Bernie Ecclestone'as komandoms pateiks per susitikimą Vengrijoje šį savaitgalį.
Klaustukas virš Silverstouno
Nors dar nėra pateiktas net neoficialus varžybų tvarkaraštis, jau pasirodė pranešimai-spekuliacijos dėl Silvestouno trasos ateities. Beje, tai įtakojo ne problemos trasoje, bet nepatogumai aistruoliams pasiekiant trasą.
Klaustukas virš Silverstouno pakibo, kai FIA pareiškė nepasitenkinimą eismo situacija šioje trasoje. Norint išlikti F-1 varžybų trasa, rengėjai kitąmet turės vėl spręsti transporto problemas, nes ankstesni pertvarkymai pasirodė nepakankami ir šiemet vėl buvo begalė nesklandumų.
Etapo rengėjai patvirtino, jog gavo raštą iš FIA dėl šių metų Britanijos GP organizavimo, tačiau, pasak jų, jame nebuvo užsimenama apie tai, kad trasa gali būti išbraukta iš F-1 kalendoriaus. “Mes pasikvietėme transporto specialistus, kad jie peržiūrėtų eismo srautus į trasą ir iš jos, ir ateitų su pasiūlymais, kaip šias problemas būtų galima išspręsti”,– teigė vienas iš organizatorių Robas Bainas. Šių metų pradžioje buvo sutarta dėl Britanijos GP organizavimo Silverstoune dar 15 metų. Buvo numatyta, jog bus skirta 45 mln. svarų sterlingų trasos pertvarkymui - iš jų trečdalį atseikėtų pats B. Ecclestone'as.
Tai ne vienintelė trasa, kuriai F-1 turi pastabų. Taip pat tikėtina, kad bus daromas spaudimas varžybų Imoloje organizatoriams pakeisti trasą taip, kad ji visiškai atitiktų F-1 trasų reikalavimus.
Pertrauka vidurvasarį
Greičiausiai varžybų grafikas kitą sezoną išliks nepakitęs: tas pats lenktynių dažnumas nuo kovo iki spalio vidurio su trijų savaičių pertrauka vasaros viduryje. Tačiau saugumo sumetimais ir dėl per didelių išlaidų, greičiausiai nebus rengiamos varžybos naktį. Jas buvo planuota surengti prožektoriais apšviestoje Malaizijos trasoje. Varžybos naktį Malaizijoje ypač būtų patogu Europos televizijoms, nes tuomet jos prie ekranų pritrauktų daugiau F-1 sirgalių. Dabar Malaizijoje vykstančios varžybos Europoje transliuojamos ankstų sekmadienio rytą, o jas perkėlus į naktį, Europoje būtų vidudienis.
Plėtimasis sustos?
Žadėtas F-1 varžybų žengimas į naujas šalis, ko gero, bus laikinai atidėtas. Pastaruoju metu daroma nemažai žygių, kad F-1 lenktynės būtų rengiamos Viduriniuosiuose Rytuose, tačiau nei viena trasa nebus pasiruošusi priimti F-1 pilotus anksčiau kaip 2003 ar 2004-siais. Ta pati situacija yra ir Azijoje, kur Indijoje laukiama, kol bus pradėta F-1 trasos statyba netoli Kalkutos. Kinija, regis, taip pat yra neveiklumo būsenoje. Trasos Kinijoje pertvarkymas gali kainuoti per brangiai, be to, priklauso, kaip bus išspręstos transporto problemos ir ar bus užtikrinta pakankamai viešbučių priimant F-1 varžybas. Todėl varžybų Kinijoje kurį laiką dar gali tekti palaukti. Ilgi susitarimai taip pat varžo galimą naujų trasų įtraukimą bei riboja F-1 rengėjų pasirinkimą. Bernie Ecclestone'as neseniai sutarė su Vokietijos DP organizatoriais, jog Hockenheime F-1 pilotai važiuos dar mažiausiai septynerius metus. Mainais į tai buvo sutarta, jog bus smarkiai sutrumpinta viena greičiausiųjų F-1 trasų bei padaryti kiti pakeitimai. Juos turėtumėme pamatyti jau kitąmet.
Tačiau tai, kad dabar po dvejas varžybas vyksta Vokietijoje (Hockenheime ir Niurburgringe) ir Italijoje (Imoloje ir San Marine), galima nujausti, jog artimiausiais metais varžybų geografija išsiplės.
Taigi neaišku, kiek dar sezonų iškils karšto oro balionas-karvė virš Niurburgringo.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983