Naujuose varikliuose stipriai išaugs elektrinių komponentų skaičius

Naujuose varikliuose stipriai išaugs elektrinių komponentų skaičius
logo 2021 Liepos 05 d. 20:53, Daimler AG

Mercedes“ vadovas Toto Wolffas prasitarė, kad varikliuose, kurie „Formulėje-1“ bus naudojami nuo 2025 metų, stipriai išaugs elektrinių komponentų skaičius.

Praėjusią savaitę Austrijoje vyko gamintojų susirinkimas, kurio metu buvo diskutuojama apie tai, kokie varikliai turėtų būti naudojami ateityje F-1. Susirinkime dalyvavo „Mercedes“, „Ferrari“, Renault“, „Audi“ bei „Porsche“ atstovai.

T. Wolffo teigimu, F-1 elgiasi teisingai likdama prie hibridinių variklių. Austras taip pat pridūrė, kad sportas niekada negrįš prie didelį garsą skleidžiančių vidaus degimo motorų.

„Pagrindinis diskusijų klausimas buvo ką darysime ateityje su varikliais? Nes mes visi norime sumažinti išlaidas, tad nenorime išradinėti rato iš naujo“, - pasakojo T. Wolffas.

„Mes norime naudoti variklius, kurie būtų aktualūs nuo 2025 m. iki 2030 m. Negalime būti seni „benzingalviai“ ir naudoti didelį garsią skleidžiančius variklius, kai visi iš mūsų tikisi, jog pasuksime elektra varomų motorų kryptimi. Tad naujieji varikliai toliau naudos degalus. Liksime prie V6 formato. Tačiau elektrinių komponentų skaičius naujose jėgainėse stipriai išaugs.“

„Mercedes“ komandos vadovas įsitikinęs, kad įprasti degalai dar bus naudojami ne vienerius metus.

„Mes liekame prie vidaus degimo variklių, nes tikime, jog degalai dar bus naudojami ne vienerius metus. Europoje galime siekti ambicingų tikslų, kad iki 2030 m. elektra varomas mobilusis transportas taptų mūsų kasdienio gyvenimo dalimi, ir aš matau, kokie ambicingi yra „Mercedes“ tikslai. Tačiau likusioje pasaulio dalyje turėsime milijonus transporto priemonių, kurios vis dar bus varomos degalais.“

„Mercedes“ automobilių atveju, manome, kad pasaulyje bus keli milijonai transporto priemonių, kurios vis dar bus varomos degalais. Taigi savo inovacijomis galime prisidėti prie to, kad padėtume jiems kurti tvarius degalus: ar tai būtų biodegalai, ar sintetiniai degalai. Iki 2025 m. mūsų automobiliai bus varomi 100 proc. tvaresniais degalais. Taip prisidėsime prie pasaulio CO2 emisijų mažinimo.“

T. Wolffo teigimu, jaunoji F-1 sirgalių karta tikisi čempionate pamatyti daugiau inovacijų ir aukštų technologijų.

„Jei pažiūrėtumėte į šiuolaikinę F-1 ir didžiulę auditoriją, kuri domisi tuo, kas vyksta čempionate, ypač jaunesnę auditoriją, labiausiai augančią sirgalių grupę, kurią sudaro žmonės nuo 15 m. iki 35 m. Praėjusį savaitgalį buvau Austrijoje. Vaizdas trasoje nebuvo pats geriausias, bet buvo labai malonu pamatyti tiek daug sirgalių. Per savaitgalį susirinko 115 tūkst. žiūrovų. Ir aš vis matau daugiau jaunų sirgalių.“

„Mes atlikome apklausą. Ir tiems jauniems sirgaliams F-1 asocijuojasi su inovacijomis ir aukštomis technologijomis. Galbūt šiek tiek tolstame nuo gladiatorių. Bet jaunoji karta į bolidus žiūri kaip į lėktuvus, skraidančius trasoje. Tad neturėtume pamiršti, kad inovacijos ir aukštosios technologijos yra šio sporto DNR dalis.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983