Nuo kitų metų bus naudojama trumpesnė Singapūro trasos versija

Nuo kitų metų bus naudojama trumpesnė Singapūro trasos versija
logo 2022 Spalio 18 d. 11:09, Red Bull/Getty Images

Nuo kitų metų F-1 lenktynės bus rengiamos trumpesnėje miesto trasoje. Tiesa, tai daroma ne dėl geresnių lenktynių, o dėl stadiono rekonstrukcijos darbų.

Trasos konfigūraciją, kuri buvo naudojama iki šiol, sudaro 23 posūkiai. Anot organizatorių, dėl įvyksiančių darbų bus atsisakyta keturių lėtų posūkių paskutiniame trasos sektoriuje - 16-19 posūkių.

Kadangi kitais metais bus atsisakyta stadiono sekcijos, įveikę penkioliktą posūkį, sportininkai važiuos tiesiai link 20-ojo posūkio.

Singapūro miestas nusprendė rekonstruoti stadiono dalį bei ant vandens esančią platformą. Darbus ketinama pradėti kitų metų kovą ir užbaigti 2026 m. viduryje. Rekonstrukcijos darbus anksčiau buvo planuojama užbaigti 2025 m., bet tam sutrukdė pandemija.

Anot projekto autorių „WOHA Architects“, atlikus renovacijos darbus, naujoji stadiono dalis talpins iki 30 tūkst. žiūrovų.

Singapūre vykstančios lenktynės yra vienos ilgiausių F-1 tvarkaraštyje. O priklausomai nuo to, kiek kartų trasoje pasirodo saugos automobilis, jų trukmė ne visada telpa į nustatytus 2 val. rėmus. Tačiau kitais metais, kai bus atsisakyta keturių lėtų posūkių, ne tik sutrumpės rato distancija, bet ir galbūt padaugės lenkimų.

Kokia bus trasos konfigūracija užbaigus stadiono rekonstrukcijos darbus kol kas nėra aišku. O ir trumpesnę jos versiją, kuri bus naudojama kitais metais, dar turės patvirtinti FIA.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140