Nuobaudos pagal Maxą Mosley (64)

Nuobaudos pagal Maxą Mosley
logo 2003 Gruodžio 14 d. 00:30
FIA prezidentas M.Mosley siūlo įgyvendinti naują nuobaudų skyrimo sistemą, nes esama yra be galo kontroversiška.
Jei lenktynių metu pilotas patenka į incidentą, jo kaltė arba nekaltumas aptariami jau netrukus ir sprendimas bausti jį ar ne dažniausiai priimamas dar lenktynių metu. Jau po lenktynių būna įvairių nuomonių, kartais sprendimai panaikinami, bet lenktynių rezultato „surežisuoti“ iš naujo neįmanoma, nes nubaustasis lenktynių metu praranda daug laiko, atlikdamas bausmę boksuose ar net pasitraukia iš lenktynių, jei jam parodoma juoda vėliava.
Prisiminus šio sezono panašius incidentus D.Britanijoje ir JAV, kai pirmuoju atveju M.Schumacheris išstūmė iš trasos F.Alonso, o antruoju – J.P.Montoya analogiškai pasielgė su R.Barrichello, yra akivaizdu, kad skirtingi teisėjai panašias ar kone identiškas situacijas vertina įvairiai, o dėl to kenčia ne tik patys nubaustieji sportininkai, o ir žiūrovai bei pati „Formulė-1“ ir jos įvaizdis sporto pasaulyje.
FIA prezidentas siūlo fiksuoti įvairius pilotų pažeidimus, po lenktynių skirti tam tikrus baudos balus nusižengusiems lenktynininkams, o pasiekus tam tikrą baudų skaičių – diskvalifikuoti lenktynininką vienam ar daugiau etapų.
M.Mosley siūloma sistema primena daugelyje šalių naudojamą vairuotojų – kelių eismo taisyklių pažeidėjų – drausminimui, juk ir šie, surinkę tam tikrą baudos balų kiekį ilgesniam ar trumpesniam laikui atsisveikina su vairuotojo pažymėjimu.
Maxas Mosley teigė: „Tokia sistema būtų labiau patenkinama. Yra stipri nuomonė, kad reikalingas teisėjas, kuris sprendimus priima iškart – kaip ir futbole. Aš su tuo sutinku, bet mums nebūtina turėti žaibiškų sprendimų, o jei nebūtina – galbūt ir nereikia.”

Komentarai (64)
Giedriukas
| 01/17 11:09 Atsakyti
F-1 vadovai stengiasi padaryti F-1 sporta kuo idomesni... Dziugu dziugu, kad tik nuo to mums butu idomiau....
Brooklyn
| 12/19 12:06 Atsakyti
AndriusMc>>> taip, viena teiseju komanda tikrai turetu buti.
Papsius
| 12/17 16:08 Atsakyti
Jo gal ne veltiu jis taip aukstai dirba gera mintis butu lygios taisykles etapuose ir langviau pilotams priprasti. Tik sutink su AndriusMC kad truretu vertinti viena teiseju komnada. f-1 atsigauna
AndriusMc
| 12/17 09:21 Atsakyti
idomi mintis.gal ir nieko butu, tik turetu buti viena teiseju komanda
Brooklyn
| 12/16 09:44 Atsakyti
wialnias>>> nebutinai i "Ferrari". Cia ziurint kaip komanda atrodo F-1 pasaulyje. Sutinku, kad i "Ferrari" siek tiek ziurima atlaidziau, bet manau, kad jei sezonas bus itemptas, tai visiems bus lygios teises.
nemesis
| 12/16 07:56 Atsakyti
idomu butu paziuret koki senona pagal jo siulomas taisykles, tik ar pasiteisintu?
wialnias
| 12/16 00:00 Atsakyti
I ferrari vistiek kitaip ziurima incidentuose nei i kitus. Net neneikit. Aiskus faktas. :(
rae
| 12/15 16:16 Atsakyti
tarp labiausiai nusizengianciu taisyklem is karto jpm isiverztu i prieky;) nors ce jis galetu pirmauti; hehehehe
Brooklyn
| 12/15 16:02 Atsakyti
M.Mosley siaip sau nesvajoja. Jei pasake, reiskia, kad kazkas bus. Taigi, lauksim, kas bus.
Giedrius St.
| 12/15 15:31 Atsakyti
Gal but vertetu apjungti esamas taisykles su pasiulytomis? Zaibiski sprendimai butini tam, kad nebutu piktnaudziavimu paciu lenktyniu metu (ypac tai liecia paskutiniu GP metu). O po varzybu teisejai galetu ivertinti dar karta ivairius incidentus (visus) ir "nusizengusiem" pilotam prideti baudos taskus (aisku, gali buti ivertinta tai, kad pvz.: pilotas jau buvo disqualifikuotas ar pan.), kurie butu kaupiami viso sezono metu, ir jei virsijamas koks tai nustatytas limitas, pilotas turetu buti kazkokiu tai budu (nustatytu is anksto) baudziamas..
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas