Nuobaudos pagal Maxą Mosley

Nuobaudos pagal Maxą Mosley
logo 2003 Gruodžio 14 d. 00:30
FIA prezidentas M.Mosley siūlo įgyvendinti naują nuobaudų skyrimo sistemą, nes esama yra be galo kontroversiška.
Jei lenktynių metu pilotas patenka į incidentą, jo kaltė arba nekaltumas aptariami jau netrukus ir sprendimas bausti jį ar ne dažniausiai priimamas dar lenktynių metu. Jau po lenktynių būna įvairių nuomonių, kartais sprendimai panaikinami, bet lenktynių rezultato „surežisuoti“ iš naujo neįmanoma, nes nubaustasis lenktynių metu praranda daug laiko, atlikdamas bausmę boksuose ar net pasitraukia iš lenktynių, jei jam parodoma juoda vėliava.
Prisiminus šio sezono panašius incidentus D.Britanijoje ir JAV, kai pirmuoju atveju M.Schumacheris išstūmė iš trasos F.Alonso, o antruoju – J.P.Montoya analogiškai pasielgė su R.Barrichello, yra akivaizdu, kad skirtingi teisėjai panašias ar kone identiškas situacijas vertina įvairiai, o dėl to kenčia ne tik patys nubaustieji sportininkai, o ir žiūrovai bei pati „Formulė-1“ ir jos įvaizdis sporto pasaulyje.
FIA prezidentas siūlo fiksuoti įvairius pilotų pažeidimus, po lenktynių skirti tam tikrus baudos balus nusižengusiems lenktynininkams, o pasiekus tam tikrą baudų skaičių – diskvalifikuoti lenktynininką vienam ar daugiau etapų.
M.Mosley siūloma sistema primena daugelyje šalių naudojamą vairuotojų – kelių eismo taisyklių pažeidėjų – drausminimui, juk ir šie, surinkę tam tikrą baudos balų kiekį ilgesniam ar trumpesniam laikui atsisveikina su vairuotojo pažymėjimu.
Maxas Mosley teigė: „Tokia sistema būtų labiau patenkinama. Yra stipri nuomonė, kad reikalingas teisėjas, kuris sprendimus priima iškart – kaip ir futbole. Aš su tuo sutinku, bet mums nebūtina turėti žaibiškų sprendimų, o jei nebūtina – galbūt ir nereikia.”


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794