„Audi“ F1 debiutuos po dviejų metų, kai perims „Sauber“ valdomą komandą (buvusią „Alfa Romeo“, kuri dabar vadinsis „Stake F1 Team“). Jau dabar yra daug spekuliuojama kokie vairuotojai atstovaus „Audi“ ekipos debiutiniame sezone.
Tarp galimų kandidatų ne kartą buvo įvardinti tokie lenktynininkai kaip Carlosas Sainzas, Estebanas Oconas ir Nico Hulkenbergas. Visgi, Le Mano lenktynių LMP2 klasėje praeityje čempionu tapęs Richardas Bradley mano, jog komanda neturėtų imtis pokyčių. Brito teigimu, organizacija turėtų išsaugoti tiek Zhou Guanyu, tiek Valtteri Bottą.
„Esu tikras, kad „Audi“ juos pasiliks. Pirmiausia, kalbant apie Zhou, reikia turėti omenyje, kad Kinija yra viena didžiausių „Audi“ rinkų. Net jeigu kalbame ne apie „Audi“, o bendrai apie „Volkswagen Group“. Kinijoje tiesiog yra labai daug rinkodaros potencialo.
Aš trejus metus gyvenau Kinijoje. Visur, kur ėjau, mačiau šios grupės automobilius, o daugiausiai būtent „Audi“ prekės ženklą. Kinijos GP F1 trasa savo pavadinime taip pat turi „Audi“ vardą. Todėl manau, kad atsižvelgiant į aplinkybes, būtų prasminga toliau laikyti komandoje Zhou. Be to, jis tikrai neblogai atlieka savo darbą.
„Audi“ neabejotinai praverstų turėti patyrusį vairuotoją, o ekipoje veteranas jau yra, todėl derėtų pasilikti ir Bottą. Valtteri turi puikios patirties iš „Mercedes“, be to jis gana sėkmingai atrodė ir „Alfa Romeo“, todėl manau, kad jis yra tas vaikinas, kuris „Audi“ tikrai duotų naudos“, - kalbėjo R. Bradley.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |