O.Panis apie „Toyota“ V8 variklį

O.Panis apie „Toyota“ V8 variklį
logo 2005 Liepos 15 d. 22:11, Toyota
„Toyota“ spaudos atstovai pateikė interviu su Olivier Panis, šią savaitę išbandžiusiu komandos 2006 metų techninius reikalavimus atitinkantį variklį – 2,4 litro tūrio 8 cilindrų agregatą.
Klausimas (K.): Olivier, kaip jauteisi trasoje bandydamas „Toyota“ naująjį variklį „RVX06 V8“?
Olivier Panis (O.P.): Buvo labai įdomu, tai puikus pasikeitimas po padangų bandymų. Nieko stebėtino, kad pirmasis įspūdis – jis gana lėtesnesnis nei V10. Pastebėjau, kad akseliaracija netokia stipri, o posūkiuose veikiančios G-jėgos yra mažesnės. Tačiau, kai žinai, jog variklis turi apie 200 AG mažiau nei V10, to ir reikėjo laukti, o sąlygos visiems bus lygios. Tokius senus vilkus kaip aš tai gali net paskatinti atnaujinti „Formulės-1“ lenktynininko karjerą!
K.: Ar manai, kad fizinis poveikis buvo mažesnis, nes tu įveikei mažiau ratų?
O.P.: Be abejo, manau, kad tai taip pat galėjo turėti reikšmės. Dar turėsime daug ką patikrinti, išbandydami šį variklį. Visos sistemos turi būti stebimos, o su V8 patiriama didesnė vibracija, todėl turime įverinti ir tiesiogiai nesusijusius komponentus. Pavyzdžiui, pirmoji diena praėjo labai gerai, tačiau įveikiau tik 22 ratus, tuo tarpu Ricardo, normaliomis sąlygomis važiuodamas V10 varikliu, įveikė net 124! Spėju, jis jautėsi labiau pavargęs.
K.: Paminėjai vibraciją, ar ji buvo gana stipri?
O.P.: Ji buvo gerokai mažesnė nei aš tikėjausi. Su aštuonių cilindrų varikliu vibracija visada didesnė, tačiau trečiąją dieną vairavimo sąlygos buvo labai geros, aš ryte įveikiau 35 ratus, dalį ilgos distancijos važiavimų, kuriuos buvome suplanavę. Turiu pasakyti, esu labai nustebintas vyrukų, dirbančių prie „Toyota“ variklių.
K.: Kiek lėtesnis yra automobilis, varomas V8 varikliu, palyginti su varomu V10?
O.P.: Paskutiniąją dieną ratą įveikiau per 1 min. 21,3 s, kurį galima palyginti su tipiniais ratų įveikimo laikais, 1 min. 18 s, važiuojant V10 varikliu. Kaip pirmam važiavimui nauju varikliu, nes nenaudojome arti jo maksimalaus potencialo. Taip pat būtina įvertinti tai, kad variklis buvo įtaisytas modifikuotame TF105 bolide, o ne tam specialiai sukurtame automobilyje. Sakyčiau, įmanoma ratą įveikti per 1 min. 20 s, todėl laiko skirtumas tik dėl variklio šioje trasoje turėtų sudaryti 2,3–2,5 s.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140