Seniausi komentarai
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 23:18
A85
| Rugpjūčio 12 d. 22:37

Dėl RK sutinku. Dėl F3000/GP2/F2 ir etc., tai viena yra su kuo varžaisi (GR, šiuo atveju, su 3 dabartinės F1 naujokais, kurie nėra tokie jau ir prasti) ir kelintą sezoną (šiuo atveju – pirmą). Tai pareiškimas tikrai solidus. Ar gaus stipresnį naparniką kitąmet, ar muš Latifi, o gal Mercedes pasiims vietoj VB – aš tikrai nežinau. Žodžiu, nebūčiau linkęs nurašyt GR, nors ta jo PR friendly persona mane stačiai žudo, bet greičio, visgi, turi jis.

Na kaip ir viskas ok. F2 stiprai pasirode. Bet ne visuomet Gp2/F2 yra rodiklis, daznai F1 yra per aukstas levelis zemesniu seriju pilotams.Gasly net ir tas yra tapes Gp2 cempionu :D dabar tas Williams, ka gali palygint, kai kitas pilotas isvis neaiskaus pajegumo, besidziaugiantis iveikes trasos distancija. Matysim kitais metais. Per anksti dar kelt i padebesius. Gasly sutvarke Hartley, gi tikimasi buvo is jo net konkurencijos Verstapenui!
Rokas1
| Rugpjūčio 12 d. 23:00
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 12 d. 22:44

Nemanai kad turėtų būti pakeisti 17 dabartinių lenktynininkų? Nes nu, nenugalėjo šiemet. Problema juk ne mašinose. Nelaimėjo - keičiam. Ko dar Vetka sėdi Ferrari? Ko jo nekeičia, o mechanikas rūpinasi?

Man atrodo nesupratai, ką žmogus pasakyt norėjo
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 12 d. 22:44
ddt
| Rugpjūčio 12 d. 22:03

Arba tu kovoji, kad eitum į priekį, arba mali š ir atrodai apgailėtinai vien tam, kad metų gale gautum pelną ir išsimokėtum sau atlyginimą. Jei tu nekeiti to, kas daugiau nei akivaizdžiai yra problema, akivaizdu, kad tu neieškai ir kitų esamos situacijos priežasčių. Kaip aš pernai ir sakiau - tokiais atvejais esminė problema lenktynių metu yra užtikrinti, kad mechanikai būtų apsirengę tvarkingai.

Nemanai kad turėtų būti pakeisti 17 dabartinių lenktynininkų? Nes nu, nenugalėjo šiemet. Problema juk ne mašinose. Nelaimėjo - keičiam. Ko dar Vetka sėdi Ferrari? Ko jo nekeičia, o mechanikas rūpinasi?
sambobmhs
| Rugpjūčio 12 d. 22:40
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 22:22

As ir neteigiu, kad prastas, tik sakau, kad Gp2 dar ne rodiklis, laimi ten visokio plauko. Stofelis ir atrode daug zadantis, girdejau snekant, kad Pavarys kaip Hamiltonas 2007 :)) o siaip kai Ruselas gaus bent jau normalu partneri, tada bus galima kazka rimciau pasvarstyt. Kubica, na per tikrai ne atskaitos taskas

Ne į tą atsakei.... 😄
A85
| Rugpjūčio 12 d. 22:37
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 22:22

As ir neteigiu, kad prastas, tik sakau, kad Gp2 dar ne rodiklis, laimi ten visokio plauko. Stofelis ir atrode daug zadantis, girdejau snekant, kad Pavarys kaip Hamiltonas 2007 :)) o siaip kai Ruselas gaus bent jau normalu partneri, tada bus galima kazka rimciau pasvarstyt. Kubica, na per tikrai ne atskaitos taskas

Dėl RK sutinku. Dėl F3000/GP2/F2 ir etc., tai viena yra su kuo varžaisi (GR, šiuo atveju, su 3 dabartinės F1 naujokais, kurie nėra tokie jau ir prasti) ir kelintą sezoną (šiuo atveju – pirmą). Tai pareiškimas tikrai solidus. Ar gaus stipresnį naparniką kitąmet, ar muš Latifi, o gal Mercedes pasiims vietoj VB – aš tikrai nežinau. Žodžiu, nebūčiau linkęs nurašyt GR, nors ta jo PR friendly persona mane stačiai žudo, bet greičio, visgi, turi jis.
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 22:22
A85
| Rugpjūčio 12 d. 22:12

Sprendimus daro Mateschitz, pirmiausia klauso Marko. Horner administruoja komandą ir tiek, kaip ir Tost. Gal ir paklausia jų nuomonės, bet ne sprendimų. Visi pilotai įdarbinti RB, o lenktyniauja ten, kur RB nurodo, užtai ir gali bele kada mėtyt pilotus tarp STR ir RBR.

As ir neteigiu, kad prastas, tik sakau, kad Gp2 dar ne rodiklis, laimi ten visokio plauko. Stofelis ir atrode daug zadantis, girdejau snekant, kad Pavarys kaip Hamiltonas 2007 :)) o siaip kai Ruselas gaus bent jau normalu partneri, tada bus galima kazka rimciau pasvarstyt. Kubica, na per tikrai ne atskaitos taskas
A85
| Rugpjūčio 12 d. 22:12
Klepsidra
| Rugpjūčio 12 d. 22:06

Horneris su Marko daro sprendimus. Gal labiau Marko. Kalba taip, kaip kalba isverstakuriai - Dietrichas pilotu nekeicia

Sprendimus daro Mateschitz, pirmiausia klauso Marko. Horner administruoja komandą ir tiek, kaip ir Tost. Gal ir paklausia jų nuomonės, bet ne sprendimų. Visi pilotai įdarbinti RB, o lenktyniauja ten, kur RB nurodo, užtai ir gali bele kada mėtyt pilotus tarp STR ir RBR.
A85
| Rugpjūčio 12 d. 22:10
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 20:47

Palmeris, Grozanas, Maldonado Gp2 laimejo, bet kazkokie kermosiAi anie :))

Bet, nu, randi ką lygint :| GR atėjo ir PIRMAIS metais laimėjo F2, prieš Norris (realiai 1 sezonas, 2 vieta) ir Albon (2 sezonai, 3 vieta), kurie abudu yra dabar F1. Palmer – 4 pilni sezonai, Grosejan – 4 sezonai (2 pilni), Maldonado – 4 sezonus (3 pilni). Taip, kad GR yra leaps and bounds geresnis už šituos žemesnėse formulėse.
Klepsidra
| Rugpjūčio 12 d. 22:06
AF1
| Rugpjūčio 12 d. 21:11

NB Ir eilinikart Horneris liko idijoto vietoje, nes sprendimas, kaip jau iprasta, buvo jam nuleistas is virsaus.

Cituojant Horneri vos pries pora savaiciu: " Mes planuojame jį pasilikti komandoje iki sezono pabaigos, bet labai norėtųsi matyti, kad jis pasiekia gerų rezultatų prie „Red Bull“ mašinos vairo“.

Horneris su Marko daro sprendimus. Gal labiau Marko. Kalba taip, kaip kalba isverstakuriai - Dietrichas pilotu nekeicia
Klepsidra
| Rugpjūčio 12 d. 22:04
RBR
| Rugpjūčio 12 d. 21:32

As 100 proc. isitikines, kad tuo metu kai Horneris sake siuos zodzius, jis tikrai jau zinojo, kad Gasly keis kitu pilotu. O ir sio keitimo iniciatorius si karta yra pats Christianas. Kazkur skaiciau jo interviu, kad Gaslio pasirodymai uzmusineja jo kaip komandos vadovo ego ar kazkas panasaus. Ir jis kaip tokio auksto lygio vadybininkas negali sau leisti tokiu prastu komandos piloto pasirodymu. Tad si karta butent senelis Helmutas tempe guma su savo augintiniu, nes jo jaunuju pilotu programa braska per visas siules. Be to Horneris siuo keitimu itvirtino savo kaip komandos vadovo autoriteta, nes Marko itaka po truputi silpsta. Vien ko vertas jo neuztikrintumas del Verstapeno pasilikimo komandoje, kas anksciau butu net nekalbama viesai. Verta prisiminti jo pernykstes uztikrintas kalbas del Danielio pasilikimo komandoje. Beje cia buvo Hornerio sioks toks mazas kerstas Helmutui, kuris aiskiai nesistenge islaikyti Ricciardo ir taip labai susilpnino RedBull komanda. Tad Christianas si karta win win.

Butent - horneris, o ne totto yra didziausias peletono isverstaskuris. Jokie sprendimai nera nuleidziami is virsaus - kaip niekas multi reikalu nenuleidinejo pries webberi taip ir cia. Webberio santykiai su dietrichu iki siol puikus, o horneris dejavo ir graudinosi isvertes skura po kai kuriu ivykiu
ddt
| Rugpjūčio 12 d. 22:03
Klepsidra
| Rugpjūčio 12 d. 18:34

Pasodinus du Hamiltonus Williams iskart sieks rezultatu. Pilotai ten - pagrindine beda

Arba tu kovoji, kad eitum į priekį, arba mali š ir atrodai apgailėtinai vien tam, kad metų gale gautum pelną ir išsimokėtum sau atlyginimą. Jei tu nekeiti to, kas daugiau nei akivaizdžiai yra problema, akivaizdu, kad tu neieškai ir kitų esamos situacijos priežasčių. Kaip aš pernai ir sakiau - tokiais atvejais esminė problema lenktynių metu yra užtikrinti, kad mechanikai būtų apsirengę tvarkingai.
Fekkalli
| Rugpjūčio 12 d. 21:51
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 20:47

Palmeris, Grozanas, Maldonado Gp2 laimejo, bet kazkokie kermosiAi anie :))

yra tiesos. bet nei vienas is ju su 1.5-2s letesniu bolidu kvalose taip nevaziuodavo. kiti atsidurdavo iskart prie stipraus draiverio, taip palaidodami tolimesnes perspektyvas. Buvo ir tiesiog grybu, kaip palmeris.
RBR
| Rugpjūčio 12 d. 21:32
AF1
| Rugpjūčio 12 d. 21:11

NB Ir eilinikart Horneris liko idijoto vietoje, nes sprendimas, kaip jau iprasta, buvo jam nuleistas is virsaus.

Cituojant Horneri vos pries pora savaiciu: " Mes planuojame jį pasilikti komandoje iki sezono pabaigos, bet labai norėtųsi matyti, kad jis pasiekia gerų rezultatų prie „Red Bull“ mašinos vairo“.

As 100 proc. isitikines, kad tuo metu kai Horneris sake siuos zodzius, jis tikrai jau zinojo, kad Gasly keis kitu pilotu. O ir sio keitimo iniciatorius si karta yra pats Christianas. Kazkur skaiciau jo interviu, kad Gaslio pasirodymai uzmusineja jo kaip komandos vadovo ego ar kazkas panasaus. Ir jis kaip tokio auksto lygio vadybininkas negali sau leisti tokiu prastu komandos piloto pasirodymu. Tad si karta butent senelis Helmutas tempe guma su savo augintiniu, nes jo jaunuju pilotu programa braska per visas siules. Be to Horneris siuo keitimu itvirtino savo kaip komandos vadovo autoriteta, nes Marko itaka po truputi silpsta. Vien ko vertas jo neuztikrintumas del Verstapeno pasilikimo komandoje, kas anksciau butu net nekalbama viesai. Verta prisiminti jo pernykstes uztikrintas kalbas del Danielio pasilikimo komandoje. Beje cia buvo Hornerio sioks toks mazas kerstas Helmutui, kuris aiskiai nesistenge islaikyti Ricciardo ir taip labai susilpnino RedBull komanda. Tad Christianas si karta win win.
Rokas1
| Rugpjūčio 12 d. 21:27
Rokas1
| Rugpjūčio 12 d. 21:25

Tech tau jau atsakė, tik Vandoorne prie jos sąrašo pridėčiau. Laimi ir kermošiai pagal f1 lygį tą GP2, ir visai nenustebčiau, jei toks Gasly Russelui užmestų

Prie jo*. Reiktų jau redagavimo funkcijos komentaram
Rokas1
| Rugpjūčio 12 d. 21:25
Fekkalli
| Rugpjūčio 12 d. 20:40

Gp3 ir Gp2 ne kiekvienam kermošiui laimėt. Geras tas GR. Tokiam Oconui jei uzmestu anei kiek nenustebintu.

Tech tau jau atsakė, tik Vandoorne prie jos sąrašo pridėčiau. Laimi ir kermošiai pagal f1 lygį tą GP2, ir visai nenustebčiau, jei toks Gasly Russelui užmestų
Marioks35
| Rugpjūčio 12 d. 21:17
Tech
| Rugpjūčio 12 d. 20:47

Palmeris, Grozanas, Maldonado Gp2 laimejo, bet kazkokie kermosiAi anie :))

Na manau tavo išvardintiems pilotams pakišo koją per didelis pasitikėjimas savimi ir pasipūtimas laimėjus GP2. Galvojo ateis čia iš GP2 čempai ir ištaškys senius. Deja pasirodo ne viskas taip lengva. Man didžiausias nusivylimas Vandoorn, galvojau bičas tikrai gerai adaptuosis, bet matyt ne toje komadoje atsidūrė ir ne tuo metu. Gaila.
RBR
| Rugpjūčio 12 d. 21:16
oferis
| Rugpjūčio 12 d. 17:37

Koks komfortas bus pilotui vaziuot komandoi kuri viena kalba kita daro? Subtiliau tokius dalykus daryt reikia.

Kad Redbull si karta viska labai subtiliai padare. Gasly net nesulauke tiesiogines kritikos praktiskai. Isskyrus pasakymus, kad jo komandos draugas yra pats geriausias pilotas pasaulyje siuo metu ir jam sunku su juo varzytis. Tik kai pajuto kraujo skoni (galimybe aplenkti Ferrari) tada iskarto prieme sprendima. Jei Ferrari rezultatai butu geresni ir jie stipriai lenktu RedBull taskais, niekas Gaslio nebutu siemet keites. Tad kaip bebutu ironiska, bet del Kvyato ir Gaslio ismetimo is komandos praktiskai kalta yra Ferrari komanda :D
Senas_Kareivis
| Rugpjūčio 12 d. 21:13
Ar tik nebus ėjimas išbantyti Alboną tam, kad in case atsilaisvina Botas/Vetel/Hulk kad žinoti ko vertas savas.
AF1
| Rugpjūčio 12 d. 21:11
NB Ir eilinikart Horneris liko idijoto vietoje, nes sprendimas, kaip jau iprasta, buvo jam nuleistas is virsaus.

Cituojant Horneri vos pries pora savaiciu: " Mes planuojame jį pasilikti komandoje iki sezono pabaigos, bet labai norėtųsi matyti, kad jis pasiekia gerų rezultatų prie „Red Bull“ mašinos vairo“.

F-1.lt pulsas