P. Ferrari nepatenkintas KERS įvedimu

P. Ferrari nepatenkintas KERS įvedimu
logo 2008 Balandžio 23 d. 23:25, Ferrari
Ferrari“ viceprezidentas Piero Ferrari išsakė kritiką Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) planams nuo 2009 metų leisti „Formulėje-1“ naudoti Kinetinės energijos išsaugojimo sistemas (KERS).
Šie įtaisai leis išsaugoti stabdymo metu išsiskiriančią energiją ir vėliau ją panaudoti papildomai galiai įgauti bandymų lenkti metu. Sistema suteiks lenktynininkams papildomus 60 kW energijos, kurią jie galės panaudoti tiesiog paspaudę specialų mygtuką.
„Reikėtų atkreipti dėmesį į daug techninių ir sportinių sprendimų, pastaruoju metu priimtų „Formulėje-1“
Buvo uždrausta tobulinti variklius, o jų veikimas apribotas iki 19 000 sūkių, todėl dabar nebėra skirtumų (tarp motorų – red. past.) nei galios, nei sūkių prasme. Taigi, net ir padidinus sūkius nėra jokių būdų padidinti galimybes lenkti.
Turėtume elgtis panašiai į NASCAR – taikyti tam tikrus apribojimus, tačiau tuo pačiu skatinti tyrimus bei naujų sprendimų paiešką. Galiojant dabartinėms taisyklėms, negalime pakeisti nei vienos dalies tam, kad ją pagerintume. Tai švaistymasis. „Ferrari“ turi puikių variklių specialistų, kurie dabar sėdi sudėję rankas“, - italų žurnalui „Autosprint“ pareiškė P. Ferrari.
„Vietoje to, jie mus verčia gaišti laiką ir leisti pinigus kuriant KERS, kurios kaštų negalime tiksliai įvertinti, nes tai nauja technologija. Be to, jis remiasi žiniomis, kurių įprasti variklių specialistai neturi, pavyzdžiui, informacija apie didelės talpos akumuliatorius bei didelio pajėgumo elektros variklius yra žinoma tik specializuotiems inžinieriams, dirbantiems už autosporto pasaulio ribų.
Norint gauti šias žinias, reikės metų metus leisti krūvas pinigų, o tai tikrai nėra geriausias sprendimas norint mažinti kaštus. Išsaugoti energiją reikia, tačiau ne tokiu būdu. Leidžiama kurti per daug skirtingų sistemų. Reikėtų tai apriboti, nes kaštai gali viršyti visas ribas, gali tekti mažinti išlaidas kitoms sritims, kaip jau padaryta varikliu, sūkių bei elektronikos atvejais“, - aiškino italas.
„Tokiu būdu rizikuojame paversti „Formulės-1“ bolidą GP2 automobiliu. Taip tiesiog negali nutikti“, - pridūrė jis.
Buvęs „Ferrari“ lenktynininkas Michaelis Schumacheris, tuo tarpu, išreiškė pritarimą KERS naudojimo iniciatyvai.
„Tai suteiks daug naudos („Ferrari“ - red. past.) įprastų automobilių departamentui, o taip pat kitiems automobilių gamintojams ir aplinkai apskritai“, - pareiškė septyniskart „Formulės-1“ čempionas.
„Žmonės kalba, kad „Formulė-1“ turėtų imtis kažko daugiau, tačiau pasaulio per vieną dieną nepakeisi. Tai neįmanoma. Viską turi daryti protingais žingsniais ir mėginti suprasti problemą. Manau, kad ši problema yra suprasta, ir „Formulė-1“ ėmėsi tinkamų veiksmų“, - pridūrė vokietis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140