P. Gasly: nenoriu 30-ties metų vaikščioti su lazdele

P. Gasly: nenoriu 30-ties metų vaikščioti su lazdele
logo 2022 Birželio 13 d. 11:32, Scuderia AlphaTauri nuotr.

„Formulei-1“ perėjus prie naujojo reglamento labai nemalonia pasekme tapo bolido svyravimas, kuris ypač pasireiškia ilgose tiesiosiose. Baku trasoje yra ruožas, kur pilotai pilnu greičiu važiuoja 2,2 km ir tai tęsiasi daugiau kaip 20 sekundžių. Per vakarykštes lenktynes ši atkarpa buvo rimtu išbandymu ne vienam lenktynininkui.

„Turiu pasakyti, kad šiandien vakare man bus būtinas masažas, - prisipažino „AlphaTauri“ pilotas Pierre'as Gasly, kurio šeštoji vieta tapo jo geriausiu rezultatu šiame sezone. - Apkrovos buvo milžiniškos, aš visą savaitgalį prabusdavau su skaudančiais kūno viršutinės dalies raumenimis. Neprisimenu tokio efekto nuo pat pirmos dalyvavimo „Formulėje-1“ dienos.

Tai labai kieta trasa. Žinoma, automobilio reguliavimas taip pat turi įtakos – mes žinome, kas konkrečiai daro mašinas labiau agresyvesnėmis. Bet važiuoti Baku yra labai sudėtinga“.

Pierre'as Gasly pridūrė: „Žodžiu, tai nesveika situacija. Man teko prašyti mano asmeninio trenerio pagalbos prieš ir po kiekvienos sesijos. Ypač kenkėjo stuburo slanksteliai. Galiausiai komanda man pasakė: „Gerai, rinkimės kompromisinius nustatymus“.

Baku teko ieškoti balanso tarp bolido greičio ir sveikatos. Taip būdavo visada, nes aš esu pilotas ir visada darydavau viską, kas įmanoma, kad galėčiau važiuoti kuo greičiau. Bet dabar man atrodo, kad FIA nori pastatyti mus į kampą ir priversti rinktis tarp sveikatos ir greičio.

Dabartinė situacija yra sudėtinga ir labai bloga. Mes būtinai tai aptarsime per pilotų konferenciją ir paprašysime surasti sprendimą. Nenoriu visko užbaigti tuo, kad būdamas 30-ties metų, turėčiau vaikščioti su neįgaliojo lazdele“.

Toliau P. Gasly kalbėjo: „Mes esame stiprūs. Juk mes esame aukšto lygio atletai. Aš noriu būti greitas. Ir jei atsistatymui reikės iškentėti pusantros valandos masažo, o po to pasekmes jausti dar vienerius metus – gerai, aš sutiksiu. Bet kas bus, kai jums sukaks 50 metų? Tada viskas atrodys kitaip. Būtent tame ir yra mūsų problema“.

Azerbaidžane „Mercedes“ sportininkas George'as Russellas pažymėjo, kad bolido svyravimas anksčiau ar vėliau nuves prie rimtos avarijos. P. Gasly sutiko su juo.

„Veidrodėliai velniškai kratosi, beveik nieko nesimato, - aiškino prancūzų lenktynininkas. - Visa mašina vibruoja, kartais ji yra nevaldoma, nes kratymas atsiliepia ir vairo sistemai.

Važiuojant dideliu greičiu visa tai sukelia didelių sunkumų. Tikiuosi, kad inžinieriai ką nors sugalvos. Šiais metais vargu ar iki galo problemą pavyks panaikinti, bet kitais metais – tai tikrai“.

Scuderia AlphaTauri
Komanda: Scuderia AlphaTauri 2024 sezono taškai: 7
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: AT03
Plačiau
Pierre’as Gasly
Pilotas: Pierre’as Gasly 2024 sezono taškai:
Komanda: AlphaTauri Amžius: 28 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794