Pato Symondso nuomone, jau 2017 metais galima laukti, kad skirtingų gamintojų jėgos agregatai „Formulėje-1“ taps panašesni pagal savo charakteristikas, kartu neatmestina, kad skirtingų F-1 komandų važiuoklės skiris pagal efektyvumą, o tai turėtų atsiliepti rezultatams.
2017 m. įsigalios naujas Techninis reglamentas, bolidai turėtų atrodyti kur kas įspūdingiau, labiau agresyviai, taip pat platesnės bus padangos, tačiau hibridinės jėgainės išliks nepakitusios.
Nuo 2014 metų čempionate dominuoja „Mercedes“, visų pirma dėl geresnių jėgos agregatų, bet kiti variklių gamintojai, tokie kaip „
Ferrari“ bei „Renault“ palaipsniui mažina atsilikimą. „Honda“ taip pat pasiekė pažangos, jų jėgainės tapo kur kas patikimesnės lyginant su praėjusiu sezonu ir „McLaren“ pilotai vis dažniau finišuoja pirmajame dešimtuke.
Kai „Williams“ technikos direktoriaus P. Symondso paklausė, ar 2017 m. mes pamatysime žymų greičio skirtumą tarp komandų, jis atsakė: „Laikui bėgant susilygina daugelio galimybės. Tipinis pavyzdys, žinoma, yra jėgos agregatai. Jėgainių darbo grupė nevienareikšmiškai pareiškė – nesikiškite į vystymosi procesą, siekdami sulyginti charakteristikas, 2017 m. tai įvyks natūraliu būdu“. Manau, kad komentaras yra teisingas.
Mano nuomone, skirtumai tarp jėgainių kitais metais bus mažiau pastebimi, bet iš dalies tai liečia ir važiuoklę. Beje, važiuoklės atveju gal tai nebus taip ryšku kaip su jėgainėmis, nes kai vyksta techninio reglamento pakeitimai, visai tikėtina, kad jų efektyvumo skirtumai gali išryškėti.
Naujas reglamentas gali pakeisti jėgų išsidėstymą, bet tai nereiškia, kad bolidų greitis suvienodės. Tai atsitiks tik tam tikram laikui praėjus“.
Balandžio mėnesį FIA Pasaulinė taryba nubalsavo už naujus reglamento pakeitimus jėgainių srityje – už jų kainos mažinimą, kad būtų garantuotas jų tiekimas visoms F-1 komandoms, o tai pat sąlyginių balų panaikinimą, kuris ribojo jėganių modernizacijos procesą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).