Pagreitėjimas Silverstone‘o posūkiuose patiko pilotams

Pagreitėjimas Silverstone‘o posūkiuose patiko pilotams
logo 2006 Balandžio 28 d. 18:27, Red Bull Racing
Dėl naujos specifikacijos minkštos sudėties padangų, kurias visi šią savaitę išbandė Silverstone‘o trasoje, greitis posūkiuose tapo daug didesnis. Tuo lenktynininkai buvo labai patenkinti.
Labiausiai greičio padidėjimas pasijuto pirmajame labai staigiame Copse posūkyje. Visi pilotai stengėsi peržengti savotišką barjerą ir pravažiuoti posūkį, maksimaliai nuspaudę akseleratoriaus pedalą.
„McLaren“ pilotai Juanas Pablo Montoya ir Kimi Raikkonenas netgi nusprendė pasivaržyti, kuris šį „žygdarbį“ padarys greičiau. Trečiadienio popietę J.P.Montoya jau buvo įsitikinęs, kad jam tai pavyko, bet visa tai paneigė K.Raikkoneno lenktynių inžinieriai, kurie, peržiūrėję telemetrijos duomenis, pareiškė, jog kolumbietis šiek tiek atleido pedalą.
Tačiau ketvirtadienį, kai ant trasos dangos buvo išklota daugiau padangų gumos, dauguma sportininkų jau nebeturėjo problemų važiuojant per šį posūkį pilnai nuspaudus pedalą. Visiems tai labai patiko.
„Dabar galime važiuoti per Copse septinta pavara ir tai neįtikėtina“, - džiūgavo „Red Bull“ pilotas Davidas Coulthardas
„Visada egzistavo iššūkis įvažiuojant į Becketts. Ir nors ten nėra taip sunku fiziškai, esmė yra greitis. Tai ir yra „Formulė-1“. Čia ne taip, kaip kitose beveidėse trasose“, - žymiausią Didžiosios Britanijos trasą gyrė škotas.
„Copse posūkyje jautiesi nuostabiai. Su šiek tiek mažiau kuro galima važiuoti nesulėtėjant, tai tiesiog neįtikėtina“, - tos pačios nuomonės buvo ir „Williams“ atstovaujantis Markas Webberis.
„Išbandėme įvairias padangas bei bolido derinimus ir pagaliau man pavyko pravažiuoti tą vietą, neatleidžiant akseleratoriaus. Pirmas posūkis išties geras“, - teigė kitas „Red Bull“ sportininkas Christianas Klienas.
Situaciją paaiškino „McLaren“ pilotas bandytojas Pedro de la Rosa.
„Posūkiuose darosi dar sunkiau fiziškai. Taip jau buvo Barselonoje, o šioje trasoje iš posūkių taip pat išgauname daugiau greičio. Naudojant 8 cilindrų variklį rato įveikimo laikas tapo lėtesnis, tačiau greituose posūkiuose be abejo esame greitesni“, - kalbėjo ispanas.
Ironiška, kad FIA, įvesdami daugumą savo naujų „Formulės-1“ technikos reikalavimų, siekė sumažinti bolidų greitį būtent posūkiuose.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794