Barselonos trasoje padaryti pakeitimai, kurių tikslas sumažinti greitį įvažiuojant į starto-finišo tiesiąją ir padidinti lenkimų skaičių pirmajame posūkyje.
Gruodžio mėnesį pradėti pakeitimai Barselonos trasoje jau baigti. Jų metu priešpaskutinis posūkis pavadintas „Europcar“ virto „S“ formos posūkiu, kuris sulėtins bolidus įvažiuojančius į starto-finišo tiesiąją ir taip, tikimasi, padidins lenkimų skaičių pirmajame posūkyje. Taip pat aplink naująjį posūkį buvo išasfaltuotos saugos zonos.
Nors „Formulė-1“ stengiasi padaryti lenktynes kuo įdomesnes žiūrovams ir tam pasitelkia visas įmanomas priemones, bet šis pakeitimas turės ir neigiamų pasėkmių - labai greitas paskutinis „New Holand“ posūkis jau nebus toks kvapą gniaužiantis kaip anksčiau.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).