Prieš savaitę vykusiame Kanados GP galima buvo pamatyti kelis Gilles'io Villeneuve'o žiedo pakeitimus. Kitas "Grand Prix" vyks Niurburgringo trasoje, kuris šįmet irgi buvo nežymiai pakeistas.
Pakeitimai padaryti Castrol-S sekcijoje. Anksčiau po starto-finišo tiesiosios pilotai turėjo įveikti šį S-formos posūkį tokia tvarka: bolidai suko į dešinę ir beveik iškart į kairę. Šioje vietoje labai dažnai įvykdavo didelės avarijos. Štai 1997-ais metais Ralfas Schumacheris ("Jordan") "padėjo" pasitraukti iš lenktynių tiek savo komandos partneriui Giancarlo Fisichellai, tiek broliui Michaeliui ("Ferrari").
1999-ais Damonui Hillui ("Jordan") staiga sulėtinus greitį, Alexas Wurzas ("Benetton"), kuris bandė išvengti susidūrimo su anglu, išstūmė iš trasos Pedro Dinizą ("
Sauber"), kurio bolidas net kelis kartus apsivertė ore.
2000-ais metais pirmame posūkyje ratais susilietė Giancarlo Fisichella ("Benetton") ir Jarno Trulli ("Jordan"). Pastarojo lenktynės pasibaigė, nes buvo apgadinta bolido pakaba, tačiau italas sėkmingai finišavo 5-je vietoje.
Taigi dabar vietoj Castrol-S liko tik Castrol, kuris dabar atrodo kaip didelė "kilpa" (žr. nuotrauką).
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).