Paskelbti „Formulės-1“ taisyklių pakeitimai

Paskelbti „Formulės-1“ taisyklių pakeitimai
logo 2006 Spalio 18 d. 21:38, Ferrari
Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) pasaulio autosporto taryba šiandien patvirtino „Formulės-1“ taisyklių pakeitimus 2007 ir 2008 metų sezonams.
2007 m. sezone įsigaliosiantys pakeitimai
Treniruotės
Komandos bet kurių treniruočių metu galės naudoti tik du bolidus, kurių vieną galės vairuoti iš anksto įvardintas trečiasis pilotas arba lenktynėse dalyvausiantys pilotai.
Dviejų pirmąją dieną (penktadienį) vykstančių treniruočių trukmė padidinta nuo 60 iki 90 minučių.
Padangos
Vienintelis padangų tiekėjas („Bridgestone“) privalo visos komandoms pateikti tokių pačių rūšių padangas ir vienodą jų kiekį per kalendorinius metus. Jis konkrečioms lenktynėms gali pateikti tik dvi padangų rūšis.
Padangų komplektų, kuriuos kiekvienas lenktynininkas gali panaudoti etapo metu, skaičius padidintas iki 14, iš kurių iki 4 bus galima panaudoti pirmąją treniruočių dieną, o likusius 10 – vėliau.
Varikliai
Vieno variklio dviem lenktynių savaitgaliams taisyklė nuo šiol galios tik antrajai treniruočių dienai ir lenktynėms (pirmąją treniruočių dieną lenktynininkai galės naudoti kitus variklius).
Homologuoti varikliai, naudoti paskutinėse dvejose 2006 metų čempionato lenktynėse, turės būti naudojami ir 2007, 2008, 2009 ir 2010 metų sezonuose.
Saugos automobilis
Į trasą išvažiavus saugos automobiliui, visiems lenktynininkams draudžiama važiuoti į techninio aptarnavimo zoną iki tol, kol visi jie išsirikiuoja paskui saugos automobilį. Šis pakeitimas priimtas siekiant išvengti situacijų, kai, prasidėjus saugos automobilio fazei, lenktynininkai greitai neria į boksus pasipildyti kuro.
Prieš saugos automobiliui grįžtant į techninio aptarnavimo zoną, bet kuris ratu aplenktas lenktynininkas turi aplenkti jį ratu lenkiančius varžovus ir saugos automobilį, apvažiuoti trasą ir išsirikiuoti už saugos automobilį sekančios lenktynininkų rikiuotės.
Teisėjai
Teisėjams nuo šiol leidžiama baudžiant lenktynininkus nustumti juos keletu starto pozicijų žemyn.
2008 m. sezone įsigaliosiantys pakeitimai
FIA patvirtintas standartinė elektronikos kontrolės sistema bus naudojama ne tik lenktynėse, bet ir bandymuose.
Už variklio keitimą bus baudžiama starto 10 pozicijų žemiau bauda, o ne papildomu balastu, kaip planuota anksčiau.
Už greičių dėžės keitimą bus baudžiama starto 5 pozicijomis žemiau bauda, o ne papildomu balastu, kaip planuota anksčiau.
Pavarų dėžė galės būti reguliuojama tik kartą lenktynių savaitgalio metu, prižiūrint FIA.
„Ferrari“ komandai leista tiekti variklius dvejoms papildomoms komandoms.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140