Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) pagaliau patvirtino naują „Formulės-1“ saugos automobilio „Formulėje-1“ tvarką.
Nuo šiol, į trasą išvažiavus saugos automobiliui, įvažiavimas į techninio aptarnavimo zoną nebebus uždaromas, tačiau lenktynininkai iki jos turės važiuoti saugiu greičiu, iki boksų užtrukdami ne trumpesnį, nei liepta, laiko tarpą.
„2007-aisiais įvesta taisyklė buvo bloga, todėl mes grįžtame prie 2006-ųjų tvarkos. Vienintelis skirtumas – bus nustatytas minimalus laikas, kurį bus privalu sugaišti važiuojant į boksus“, - taip apie pakeitimą pranešė FIA atstovas Charlie Whitingas.
„Pasiuntus saugos automobilį į trasą, į visus bolidus bus išsiųsta žinutė, kuria jų elektronikoje bus įjungtas „saugos automobilio“ rėžimas. Vos tik žinutė pasieks bolidą, bus žinoma, kurioje trasos dalyje jis yra, ir pagal tai bus apskaičiuotas minimalus laikas, skiriamas lenktynininkui pasiekti boksus. Lenktynininkas turės jo laikytis, o informaciją apie tai jis matys savo informaciniame skydelyje (ant vairo – red. past.)“, - paaiškino federacijos lenktynių vadovas.
„Galbūt pamenate, jog boksus uždarėme tam, kad lenktynininkas į juos pernelyg neskubėtų. Dabar tai jau nebebus problema, nes niekas negalės pasiekti techninio aptarnavimo zonos greičiau, nei tai leis informacija informaciniame ekrane“, - pažymėjo jis.
Iki šiol, į trasą pasiuntus saugos automobilį, techninio aptarnavimo zona būdavo iškart uždaroma tol, kol už šio neišsirikiuodavo visi bolidai. Dėl to nukentėdavo tie lenktynininkai, kurie tiesiog privalėdavo apsilankyti boksuose dėl besibaigiančio kuro. Nenuostabu, jog dėl beveik atsitiktinių aukų ši sistema susilaukė daug kritikos ir, galų gale, buvo pakeista.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).