Pranešama, kad peleko formos variklio gaubtą šiandien bandymuose Hockenheime, Vokietijoje, išmėgino ir „Toyota“.
Šia dalimi papildytą bolidą kelis ratus vairavo ekipos lenktynininkas Jarno Trulli. Elementas yra vienas iš technikos patobulinimų, kuriais „Toyota“ sieks išlaikyti šiuo metu užimamą ketvirtąją vietą „Formulės-1“ konstruktorių čempionate.
Pirmoji šį aerodinaminį elementą šiemet ėmė naudoti „
Red Bull“ komanda. Vėliau jos pavyzdžiu pasekė „Renault“, „Toro Rosso“ ir „
Force India“. Antradienį peleką išmėgino ir „McLaren“, tačiau neaišku, ar ekipa šią dalį naudos ir lenktynėse.
Nuotraukoje matoma originali „Red Bull“ šio elemento versija.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).