Rugsėjo pradžioje per Italijos GP etapą FIA nustatė maksimaliai įmanomą laiką, per kurį pilotas turi nuvažiuoti ratą kvalifikacijoje. Jei sportininkas nuvažiuodavo ratą lėčiau nei nustatytas laikas, tai jis galėjo būti nubaustas. Tai padaryta buvo tam, kad būtų išvengta incidentų trasoje, susijusių su bolidų grūstimis.
Analogiška priemonė bus taikoma ir Japonijoje. FIA lenktynių direktorius Nielsas Wittichas išleido direktyvą, kurioje teigiama, kad per daug lėtas važiavimas Suzukos trasoje kvalifikacijos metu, ne tik greitajame rate, bet ir išvažiavimo iš boksų ir sugrįžimo į serviso juostą ratuose, bus laikomas tyčiniu veiksmu.
Laikas, per kurį lėčiausiai bus galima įveikti ratą, bus nustatytas po antros penktadienio treniruotės.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Giriby | 1354 |
2. | Tadas Misevičius | 1347 |
3. | Darius Linkevicius | 1336 |
4. | Kęstutis Šimkus | 1334 |
5. | f1a | 1332 |