„Pirelli“: Kataras – mažai žinoma trasa

„Pirelli“: Kataras – mažai žinoma trasa
logo 2023 Spalio 02 d. 20:46, Daimler AG

Į Kataro GP etapą „Pirelli“ atveš pačių kiečiausių padangų sudėtis – C1, C2 ir C3. Italų kompanijos sporto padalinio vadovas Mario Isola papasakojo, kodėl buvo pasirinktos tokios padangos Losailo autodromui.

Mario Isola: „Formulė-1“ sugrįžta į Katarą po dviejų metų pertraukos po debiutinių lenktynių 2021 metais. Daugeliu aspektų tai bus visiškai naujos varžybos – anksčiau čia dalyvavo ankstesnės kartos mašinos, o Losailo autodrome šiemet visiškai pakeista asfalto danga ir modernizuoti kelkraščiai. Bet teoriškai trasos charakteristikos nepakito: pagrindinė beveik kilometro ilgio tiesioji ir 16 posūkių liko tos pačios, tačiau informacija, gauta mūsų prieš GP etapą, tik iš dalies gali būti tikra ir naudinga.

Padangų apkrovimo prasme Losailas yra kažkiek panašus į Silverstouną ir Suzuką. Todėl padangos čia buvo pasirinktos tokios pačios kaip ir ten – C1, C2 ir C3. Čia yra gana daug posūkių, dauguma iš jų greiti arba vidutinio greičio. Atkarpa nuo 12 iki 14 posūkių labai primena aštuntą Stambulo trasos ruožą – tai vienas iš sudėtingiausių ruožų padangoms šiuolaikinėje „Formulės-1“ istorijoje. Losaile šių posūkių junginys turės didelę įtaką rato įveikimo laikui.

Dar vienas faktorius, kuris daro Kataro GP sudėtingu pilotams ir komandoms, tai yra sprinto lenktynės.

Penktadienį įvyks tik viena valandos treniruotė, kurioje teks parinkti bolidų reguliavimus ir įvertinti padangų resursą ilgoms serijoms. Negana to, treniruotė vyks karštomis oro sąlygomis, o kvalifikacija ir abi lenktynių sesijos vyks prie dirbtinio apšvietimo.

Tokiu būdu, yra pagrindas manyti, jog Kataras gali duoti daug siurprizų. Todėl sugebėjimas greitai adaptuotis prie Losailo trasos sąlygų bus didelis pranašumas“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. mantioras 2905
2. Valode 2900
3. D27 2883
4. Darius Linkevicius 2872
5. Tadas Misevičius 2852