Asfalto būklė Las Vegaso trasoje keitėsi laikui bėgant ir „Pirelli“ nelabai žino, kokia strategija lenktynėse būtų optimaliausia...
„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Vaizdingas vakaras, kurio metu buvo ir siurprizų, ir nuspėjamų rezultatų. Kvalifikacijoje komandos laikėsi skirtingų požiūrių. Vieni įšildydavo padangas rate prieš greitąjį ratą, kiti atakuodavo iš karto, o tai leido nuvažiuoti ilgesnę ratų seriją pirmoje kvalifikacijos dalyje, treti stengėsi maksimaliai išnaudoti naujų padangų sukibimą su trasos danga.
Sunku atsakyti, koks požiūris buvo efektyviausias, kadangi trasos būklės gerėjimas buvo kur kas svarbesnis faktorius nei kiti.
Akivaizdu, kad kietosios ir vidutinės padangos labiau tinka įveikti visą 50 ratų distanciją. Gali būti pačių įvairiausių padangų panaudojimo variantų. Jei lenktynėse granuliavimasis bus mažesnis, tai greičiausia strategija bus vienas sustojimas boksuose, o jei ne – tikėtini du sustojimai“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 3840 |
2. | berta | 3792 |
3. | avon | 3774 |
4. | redworm | 3763 |
5. | Valerijonas | 3749 |