Šiais metais „Pirelli“ į Baku atvežė pačių minkščiausių sudėčių padangas iš savo asortimento, bet vis tiek tikisi, kad lenktynėse bus stojama tik vieną kartą.
Pirmojo dešimtuko lenktynininkai startuos su minkštosiomis ir pereis prie kietųjų, nors tai yra kur kas mažiau lankstesnė strategija nei startas su vidutinėmis ir perėjimas prie kietųjų – šis variantas leidžia varžybų pradžioje nuvažiuoti kur kas daugiau ratų ir vėliau surengti sustojimą boksuose.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio atstovas Mario Isola: „Vakar mes matėme vieną iš labiausiai nenuspėjamų kvalifikacijų, kokios tik yra mano atmintyje. Pilotai naudojo tik minkštąsias padangas visos finalinės sesijos eigoje ir esant tokiems glaustiems rezultatams, ilgame Baku rate buvo pats saugiausias variantas, ypač turint galvoje tai, kiek daug kartų buvo rodomos raudonos vėliavos.
Todėl visas pirmas dešimtukas lenktynėse startuos su minkštosiomis padangomis ir tikėtina, visi važiuos su vienu sustojimu – lenktynininkai vėliau pereis prie kietojo mišinio.
Tie, kurie startuos paskui pirmą dešimtuką potencialiai galės turėti pranašumą, nes galės naudoti kietesnes padangas pirmoje atkarpoje.
Kvalifikacijoje visi matėme, kad šioje trasoje įmanoma viskas. Tai, kad pirmame ketvertuke yra keturių skirtingų komandų atstovai sako, kad rezultatai bus labai panašūs ir nugalėti gali bet kas. Kažkuriuo momentu tris stipriausius pilotus skyrė tik tūkstantosios sekundės dalys – ir tai buvo 6 km ilgio trasoje“.
Trasa: | Baku (Europos GP) | ||
Ilgis: | 6,006 km | Ratų skaičius: | 0 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |