„Pirelli“: minkštosios padangos netiks Turkijos etapui (1)

„Pirelli“: minkštosios padangos netiks Turkijos etapui
logo 2021 Spalio 09 d. 12:13, Aston Martin F1

Turkijos GP savaitgalio išvakarėse tapo žinoma, kad etapo organizatoriai nutarė apdoroti visą Stambulo trasos paviršių vandeniu purškiant jį aukštu slėgiu. Tai turėjo išspręsti problemą, kuri buvo ryški pernai: trasa buvo labai slidi, sukibimas buvo itin prastas dėl ant naujo asfalto susidariusio bitumo.

Tačiau tuo momentu „Pirelli“ jau buvo parinkusi padangų kombinaciją šiam etapui, pakeitusi pernykštes sudėtis C1, C2 ir C3 į minkštesnes sudėtis C2, C3 ir C4. Tai buvo padaryta tuo pačiu tikslu: padidinti sukibimą su kelio danga.

Galiausiai šių metų penktadienio treniruotės parodė, kad dabartinėmis sąlygomis C4 mišinys, t. y. minkštosios padangos nėra labai tinkamos šiai trasai, nes jos yra per minkštos.

„Manyčiau, kad minkštosios padangos lenktynėse būtų labai agresyvus pasirinkimas, - kalbėjo „Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola. - Kai mes sprendėme, kokias padangas atvežti į Turkiją, nežinojome, kad jie nuvalys trasos dangą, todėl parinkome minkštesnes sudėtis nei pernai. O kai mums apie tai pranešė, visi gamybiniai ir logistiniai procesai jau buvo paleisti ir buvo per vėlu ką nors keisti.

Daugelis iš komandų, kurios išbandė minkštąsias padangas per treniruotes, galiausiai kaip galutinį variantą lenktynėms pasirinks vidutinių- kietųjų kombinaciją, nes kitu atveju bus neįmanoma realizuoti vieno sustojimo boksuose strategijos. Mes manome, kad minkštosios C4 padangos bus per minkštos šiai trasai.

Tačiau du-trys pilotai gali pabandyti į kvalifikacijos finalą patekti su minkštosiomis ir turės su jomis startuoti lenktynėse. Vargu ar tokių sportininkų bus daugiau, kadangi didelio greičio skirtumo tarp minkštųjų ir vidutinių nėra, apie sekundės skirtumą rate čia nėra kalbos.

Mes taip pat įspėjame komandas, kad padangos gali smarkiai granuliuotis. Per treniruotes granulės buvo pastebimos ant visų padangų tipų. Sunkiausiai bus minkštosioms, ypač priekinei dešinei padangai.

Bet kokiu atveju, lieka neteisingos strategijos pasirinkimo rizika. Praėjusių metų duomenys yra visai beprasmiai, nes tada lenktynėse buvo naudojamos lietaus padangos, o ir trasos paviršius buvo visai kitoks“.

"Istanbul Park", Stambulas
Trasa: "Istanbul Park", Stambulas (Turkijos GP)
Ilgis: 5,338 km Ratų skaičius: 58
Plačiau

Komentarai (1)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Ndos
IP: c531e92 | 10/09 13:47 Atsakyti
Kuo sunkiau komandoms tuo idomiau ziurovams :) nuspejami rezultatai zavesio tikrai neprideda f1
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas