Priežastis, dėl kurios Didžiosios Britanijos GP lenktynių metu prakiuro Sebastiano Vettelio bolido padanga, gali taip ir nepaaiškėti.
Vokiečiui problemų su padangomis iškilo iki varžybų finišo likus vos dviem ratams. Sprogus priekinei kairiai padangai, sportininkas buvo priverstas atlikti neplanuotą sustojimą, po kurio į trasą grįžo septintas.
Kadangi problemų su padangomis turėjo ir antrasis „Ferrari“ pilotas Kimi Raikkonenas, „Pirelli“ nusprendė išsiaiškinti dėl kokių priežasčių prakiuro abiejų italų ekipos lenktynininkų padangos.
Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad padanga sprogo po to, kai joje neliko slėgio. Bet „Pirelli“ iki šiol nepavyksta išsiaiškinti dėl kokių priežasčių padangoje iš lėto ėmė kristi slėgis. Tyrimą apsunkina tai, jog padanga buvo sudraskyta į šipulius. Vis dėlto išanalizavus tai, kas liko iš padangos, teigiama, kad neįvyko nieko neįprasto, dėl ko galėjo prakiurti padanga.
Spėjama, kad slėgis padangoje galėjo kristi S. Vetteliui pervažiavus per automobilio nuolaužą trasoje. Kadangi sportininkas su padangų komplektu buvo įveikęs 32 ratus, pažeisti padangos konstrukciją galėjo ir itin maža nuolauža. „Pirelli“ teigimu, tikroji priežastis gali taip ir nepaaiškėti.
Italų kompanija tuo pačiu vis dar bando išsiaiškinti dėl kokių priežasčių neatlaikė viena iš K. Raikkoneno bolido padangų.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |