Turėdama galvoje karštą orą JAV Teksaso valstijoje, „Pirelli“ mano, kad dviejų sustojimų strategija bus optimaliausia šios dienos lenktynėse Ostine. Patys greičiausi variantai – viena atkarpa su minkštosiomis arba vidutinėmis padangomis ir dvi atkarpos su kietosiomis. Pagal greitį šie variantai yra beveik vienodi.
Jei kas nors pabandytų nuvažiuoti visą distanciją tik su vienu sustojimu, tai galima padaryti su vidutinėmis ir kietosiomis, bet realizuoti tokią strategiją būtų gana sunku. Ostino rate yra kelios vietos, tinkančios lenkimams, o laiko praradimas stojant boksuose nėra labai didelis, todėl vieno sustojimo strategija beveik neturi jokio pranašumo lyginant su kitomis trasomis.
„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Dauguma sportininkų iš pirmo dešimtuko pasirinko startą su vidutinėmis padangomis, kad galėtų naudoti labiau lankstesnes strategijas. Kartu esant tokiam karštam orui bus labai sunku išvengti minkštųjų padangų perkaitimo, todėl visi stengsis distanciją nuvažiuoti su vidutinėmis ir kietosiomis.
Dėl didelių greičių ir abrazyvaus asfalto tikimės sulaukti dviejų sustojimų serviso zonoje, o nedidelis laiko praradimas stojant boksuose ir geros lenkimų galimybės iki minimumo sumažina tikimybę, kad čia bus stojama tik vieną kartą.
Yra keli dviejų sustojimų strategijos variantai, jie labai panašūs pagal laiką. Komandos rinksis pagal situaciją trasoje, todėl mūsų laukia itin įtempta kova“.
Trasa: | „Circuit of the Americas", Ostinas (JAV GP) | ||
Ilgis: | 5,513 | Ratų skaičius: | 56 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 3840 |
2. | berta | 3792 |
3. | avon | 3774 |
4. | redworm | 3763 |
5. | Valerijonas | 3749 |