„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola papasakojo, kad privertė jų kompaniją šiek tiek pakeisti „Formulės-1“ padangų konstrukciją sezono metu. Tai buvo susiję su tuo, kad komandos technikos modernizacijos procese pasiekė kur kas didesnės prispaudžiamosios jėgos – iš pradžių padangų gamintojai galvojo, jog tai atsitiks tik sezono pabaigoje.
„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Mes pradėjome sezoną su padangomis, apskaičiuotomis kur kas didesniems krūviams, nei jie buvo sezono pradžioje, bet komandos labai greitai pasiekė tą teorinį lygį, nors mes stengiamės padangas visada gaminti su atsarga.
Problema buvo ta, kad jau trečiame čempionato etape pasiekė tą apkrovų lygį, kurio mes tikėjomės tik sezono pabaigoje. Labai tikėtina, kad šių metų pabaigoje apkrovos padidės dar smarkiau.
Tokiu atveju mes turėjome tik du veiksmų kelius: vienas yra tas, kad reikėjo keisti padangų konstrukciją ir mes tai padarėme. Tam viena iš medžiagų, kuri naudojama padangų gamybai, buvo pakeista kita ir tai leido padidinti konstrukcijos tvirtumą ir jos vientisumą.
Antras variantas numatė oro slėgio didinimą padangose, bet mes žinome, kad lenktynininkams tai labai nepatinka. Todėl po diskusijų su FIA mes nutarėme pakeisti padangų konstrukciją, kuri neturi jokios įtakos padangų darbui lenktynių metu – nei jų efektyvumui, nei jų balansui“,
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |