„Pirelli“ mano, kad dviejų sustojimų strategija Zandvoorto trasoje šios dienos lenktynėse būtų optimaliausia, tačiau įmanoma ir variantas padangas keistis tik vieną kartą.
Milano padangų gamintojų nuomone, dvejų sustojimų strategijos atveju – startas su minkštosiomis padangomis, o vėliau – dvi atkarpos su vidutinėmis, jei sportininkas turės pakankamą kiekį vidutinių padangų – kaip „Red Bull“, „Ferrari“ ir „Mercedes“ atveju. Įmanomas ir variantas „minkštosios-vidutinės-minkštosios“.
Vieno sustojimo strategijos atveju startuojant su minkštosiomis arba vidutinėmis padangomis reikėtų pereiti prie kietųjų. Variantas „minkštosios-vidutinės“ taip pat įmanomas, bet tokiu atveju sportininkui tektų labai smarkiai saugoti padangas distancijoje.
Esant apribotam greičiui techninio aptarnavimo zonoje iki 60 km/h, laiko praradimas serviso juostoje čia didesnis nei kitose trasose ir komandoms tai reikia turėti galvoje renkantis strategiją.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |