„Pirelli“ žada pakeisti lietaus padangas

„Pirelli“ žada pakeisti lietaus padangas
logo 2023 Rugpjūčio 01 d. 18:24, Pirelli

„Pirelli“ sukūrė ir išbandė naujas padangas, skirtas stipriam lietui, kurių nereikia šildyti specialiuose šildytuvuose. Komandoms jos patiko – visi sutiko jas naudoti, tačiau „Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola pripažino – realiose lenktynėse vargu ar šios padangos bus reikalingos. Gal tik važiuojant paskui saugos automobilį. Važiuojant dideliu greičiu, šios lietais padangos išstumia labai daug vandens – todėl važiuojant iš paskos, matomumas būtų nulinis.

Mario Isola: „Reikia išskirti dvi problemas. Viena iš jų – blogas matomumas, kita – didelis lietaus padangų efektyvumas.

Naujų lietaus padangų, kurioms nereikia pirminio įšildymo, bandymuose, mes pamatėme, kad Fiorano ir Paul Riccaro trasose jos leido ratą nuvažiuoti 5-6 sekundėmis greičiau nei su senomis lietaus padangomis ir šių padangų įšildymas nebuvo problema.

Būtent todėl aš išsiunčiau laiškus visoms komandos dėl šių padangų keitimo, kurį palaikė visos komandos, nes jie matė ataskaitas apie jų bandymus. Jos sutiko, kad naujos padangos – žingsnis teisinga kryptimi, bet jų charakteristikos kol kas neleidžia atlikti sklandaus perėjimo prie tarpinių padangų ir atvirkščiai.

Mes daug kartų svarstėme problemą dėl prasto matomumo lietaus sąlygomis, FIA ir komandos dirba ties keliais prietaisais, kurie padėtų pagerinti matomumą mažinant nuo ratų ir difuzoriaus keliamus vandens purslus.

Bet jei dabartinės lietaus padangos leidžia jas naudoti tik paskui saugos automobilį, tai aš sutinku, kad dabar jos nėra naudingos.

Mes turime apsispręsti, kokia kryptimi reikia judėti toliau, kad sukurtumėm lietaus padangas, tinkamas „Formulei-1“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983