Japonijos GP lenktynėse Michaelį Schumacherį ištikęs variklio gedimas buvo pirmasis „Ferrari“ komandoje lenktynių metu nuo 2001 metų JAV GP. Vokiečiui paskutinį kartą variklis gedo dar seniau - 2000 metų Prancūzijos GP lenktynėse.
Tai taip pat buvo pirmasis kartas šiemet, kai M.Schumacheris iš kovos pasitraukė ne dėl savo kaltės. Pirmuosius du kartus - Australijoje ir Vengrijoje - septyniskart „Formulės-1“ čempionas finišo nepasiekė dėl savo klaidų. Pirmąkart jis išlėkė iš trasos važiuodamas šeštas, o antrąjį kartą susidūrė su „BMW Sauber“ lenktynininku Nicku Heidfeldu bandydamas išlaikyti trečiąją poziciją.
M.Schumacherio varžovas kovoje dėl „Formulės-1“ čempiono vardo F.Alonso, tuo tarpu, šiemet nepadarė nei vienos klaidos, dėl kurios jam būtų tekę baigti lenktynes. Dukart ispanas nebaigė lenktynių dėl technikos gedimų ar komandos darbuotojų kaltės. Vengrijoje jis išlėkė iš trasos dėl nukritusios rato veržlės, o Italijoje finišo nepasiekė dėl variklio gedimo.
Prieš paskutiniąsias šių metų „Formulės-1“ čempionato lenktynes Brazilijoje M.Schumacheris nuo F.Alonso atsilieka 10 taškų. Vienintelė vokiečio galimybė nugalėti pirmenybėse - laimėti lenktynes ir tikėtis, kad ispanas nepelnys taškų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).