Po R. Grosjeano avarijos tyrimo, siūlymai tobulinti saugumą (2)

Po R. Grosjeano avarijos tyrimo, siūlymai tobulinti saugumą
logo Kovo 05 d. 22:11, F1 TV

FIA baigus Romaino Grosjeano avarijos tyrimą buvo pateikti siūlymai atlikti patobulinimus daugelyje sričių.

Sunkių nelaimingų atsitikimų grupė, kuriai pirmininkauja FIA prezidentas Jeanas Todtas, atliko detalų tyrimą ir išanalizavo visą avarijos metu surinktą informaciją bei video medžiagą.

FIA pateiktoje ataskaitoje dar kartą buvo pabrėžta, jog sportininkas buvo patekęs į labai rimtą avariją. Nustatyta, jog smūgis į trasos atitvarus įvyko bolidui skriejant 192 km/h greičiu. Teigiama, kad tuo metu sportininkas patyrė 67G išcentrinę jėgą. Smūgio metu buvo pažeista vidurinė trasos barjero dalis, kurioje ir užstrigo „Haas“ bolido išgyvenimo kapsulė.

„Visa saugos įranga, tame tarpe ir šalmas, HANS, saugos diržai, išgyvenimo kapsulė, sėdynė, galvos atrama, bei priekinė „Halo“ sistemos dalis atliko savo darbą - apsaugojo sportininką nuo rimtesnių sužeidimų“, - rašoma pranešime.

R. Grosjeanui pačiam pavyko išsivaduoti iš automobilio, o medikų automobilis į avarijos vietą atvyko po 11 sek. Išanalizavusi ne tik prancūzo avariją, bet ir kitus incidentus, įvykusius 2020 metais, FIA pateikė 22 rekomendacijas įvairioms sritims, kur reiktų pagerinti saugumą. Tarp įvairių sričių, degalų bako anga ir jos liukas, pedalų sritis bei galvos atrama.

Avarijos metu viena iš R. Grosjeano kojų įstrigo tarp pedalų. Sportininkas buvo priverstas ištraukti koją iš bato, kad galėtų išlipti iš bolido. Pranešime teigiama, kad pilotui iš bolido greičiau išlipti taip pat sutrukdė pažeista galvos atrama.

Avarijos metu R. Grosjeanas apdegė abi rankas. Pranešime teigiama, kad gaisras kilo išsiliejus degalams iš dviejų skirtingų vietų. Tai degalų bako tikrinimo liukas bei variklio degalų tiekimo jungtis, abi pažeistos smūgio metu.

Manoma, kad jau keturios F-1 komandos atliko pokyčius, susijusius su degalų baku, ruošdamos bolidus šių metų sezonui.

FIA ketina pateikti daugiau siūlymų, kaip patobulinti bolido konstrukciją bei kitus jo elementus. Dėmesio ketinama skirti ir geresniam trasų saugumui.


Komentarai (2)
Alienzoo
IP: 80fd47f | 03/06 09:47 Atsakyti
Įdomu kuom būtų pasikeitę, jei trasos tvora nebūtų prasiskyrusi, o būtų betoninė ir kaltų tokiu kampu ant 200...
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas