Tam tikri pokyčiai, susiję su kvalifikaciniais važiavimais, bus išbandyti kitais metais dvejuose etapuose.
Trijų dalių kvalifikacinės sesijos struktūra išliks nepakitusi, t. y. nesikeis jos trukmė ir kiekvieno segmento pabaigoje pašalinamų lenktynininkų skaičius. Tačiau kiekviename sesijos etape sportininkai privalės naudoti konkretaus mišinio padangas.
Pirmame etape bus leidžiama naudoti tik kietąsias padangas, o antrame etape tik vidutinio kietumo padangas. Vėliau, kai bus kovojama dėl pirmos startinės pozicijos, sportininkams bus leidžiama naudoti tik minkščiausios sudėties padangas.
Jei sesija bus paskelbta šlapia, sportininkams bus leidžiama naudoti bet kokios specifikacijos padangas.
Du savaitgalius, kai bus bandomas pakoreguotas kvalifikacijos formatas, lenktynininkams bus skiriama mažiau padangų - ne 13, o 11 komplektų. Iš šių 11 komplektų jie turės tris kietųjų, keturis vidutinių ir keturis minkštųjų padangų komplektus.
Pagal dabartinį formatą, kai leidžiama naudoti 13 komplektų, lenktynininkams skiriami du kietųjų, trys vidutinių ir aštuoni minkštųjų padangų komplektai.
Pakoreguoti formatą balandžio mėn. pasiūlė F-1 komisija, o šiandien per Pasaulio automobilių sporto tarybos (WMSC) susirinkimą jį patvirtino FIA.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |