„Porsche“ buvo „labai arti“ sugrįžimo į F-1 (7)

„Porsche“ buvo „labai arti“ sugrįžimo į F-1
logo 2019 Gruodžio 29 d. 15:35, Porsche

„Porsche“ sporto skyriaus viceprezidentas Fritzas Enzingeris prasitarė, kad vokiečių automobilių gamintojas buvo „labai arti“ sugrįžimo į F-1 kaip variklių gamintojas.

Kurį laiką sklido kalbos, kad „Volkswagen“ arba vienas iš VW grupei priklausančių ženklų, „Lamborghini“, „Porsche“ arba „Audi“, gali įžengti į F-1. Tačiau tos kalbos taip ir nevirto realybe.

Anot F. Enzingerio, „Porsche“ buvo sukūrusi F-1 čempionatui tinkantį variklį, bet gamintojas pasirinko ne F-1, o „Formulę-E“, kur į bolidus montuojami elektra varomi motorai.

„Porsche“ buvo labai arti sugrįžimo į „Formulę-1“, - sakė F. Enzingeris.

„Kai VW grupės valdyba nurodė sukurti variklį, „Porsche“ ne tik tokį suprojektavo, bet ir pagamino. Kartu su FIA ir „Liberty Media“ atstovais dalyvavome susirinkimuose, kuriuose buvo aptariamos naujos taisyklės bei techninis reglamentas. Vis dėlto vėliau VW grupės valdyba priėmė sprendimą pasukti kita kryptimi ir pasirinko čempionatą, kuriame naudojami tik elektra varomi varikliai.“

„Tuo metu 1,6 l variklis jau buvo išmėgintas ant bandymų stendo. Tai nebuvo veltui praleistas laikas. Dalis komponentų ir procesų gali būti panaudoti elektra varomų bolidų čempionate.“

F. Enzingeris pasidžiaugė sėkmingu „Porsche“ debiutu „Formulėje-E“.

„Tai, jog pirmose lenktynėse finišavome antri mums buvo didžiulis siurprizas. Mums tai buvo itin svarbu, nes priešingai nei mūsų varžovai, mes turėjome viską pradėti nuo nulio. Tuo tarpu BMW tiesiog pradėjo bendradarbiauti su „Andretti“, o „Mercedes“ su HWA komandomis.“

„Taigi, mums reikėjo patyrusių žmonių. Štai kodėl pasirašėme sutartį su du metus čempionate lenktyniavusiu Lottereriu. Po jo atsiliepimų rugpjūtį įvykusių bandymų metu, žinojome, kad judame teisinga kryptimi ir gerai atliekame savo darbą.“


Komentarai (7)
tribeca
| 12/30 11:03 Atsakyti
Taip, taip, mano garazo kaimynas Nafania su dede Fedia irgi buvo sukure varikli pirmai formulei, bet kaip Porsche irgi nusprende nedalyvauti, o variklio komponentus ir variklio kurimo procesus panaudojo fufaikem siuti ir veltiniams velti...
Micius
| 12/30 08:34 Atsakyti
"Porsche“ buvo sukūrusi F-1 čempionatui tinkantį variklį, bet gamintojas pasirinko ne F-1, o „Formulę-E“, kur į bolidus montuojami elektra varomi motorai" - chm...
YZF
| 12/30 14:08 Atsakyti
Micius
12/30 13:34

Tai kad iš gandų naujausi elektriniai poršai niekaip nedatraukia iki deklaruojamų charakteristikų :D Kokia gėda turi būti gamintojui, kai parašai kad gali nuvažiuoti 500km esant *** sąlygom :D *** - tolokai nuo realios eksploatacijos.

Uztat performance parametrai lenkia deklaruotus skaicius. Tai kaip ir balansas :) P.S. O gal tu 500km range paemei is ekonomiskos versijos o realiai testavo high performance versija?
YZF
| 12/30 14:21 Atsakyti
Micius
12/30 13:34

Tai kad iš gandų naujausi elektriniai poršai niekaip nedatraukia iki deklaruojamų charakteristikų :D Kokia gėda turi būti gamintojui, kai parašai kad gali nuvažiuoti 500km esant *** sąlygom :D *** - tolokai nuo realios eksploatacijos.

Pasirodo EPA biski 'pamazino skaicius'. Ar tik ne be kai kuriu konkurentu 'pagalbos'? Ot butu geda jeigu paaisketu kad biski testo metu padragino kad skaiciukai kristu :DD Nes kai nepriklausoma imone patestavo tai viskas +- normaliai: https://amcitesting.com/taycan/

~470km vietoj deklaruojamu 500 (?) pas TurboS mieste. Viskas savo vietose.
Life
| 12/30 10:55 Atsakyti
Logiška, jog Porsche pasirinko ateitį, o ne dabartį, nėra tikslo daug investuoti laiko ir pinigų, ko po kelių dešimtmečių nebebus.
Micius
| 12/30 13:34 Atsakyti
Tai kad iš gandų naujausi elektriniai poršai niekaip nedatraukia iki deklaruojamų charakteristikų :D Kokia gėda turi būti gamintojui, kai parašai kad gali nuvažiuoti 500km esant *** sąlygom :D *** - tolokai nuo realios eksploatacijos.
Micius
| 12/30 18:36 Atsakyti
Vadinasi kaip ir rašiau, reiškia gandai ar konkurentų dezinformacija.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas