"Magny-Cours", Nevers

Prancūzijos GP
FAKTAI
Trasos ilgis
4,411 km
Ratų skaičius
70
Lenktynių distancija
308,586 km
TRASA
Prancūzijos GP "Magny-Cours", Nevers

Trasos rato įveikimas su Olivier Panis:

"Magny-Cours yra labai įdomi trasa. Joje yra nemažai greitų posūkių, be to trasos paviršius yra labai lygus. Nėra daugiau kitos trasos su tokia lygia danga. Pirmasis trąsos posūkis Grande Courbe yra labai smagus ir greitas, kvalifikacijos metu įveikiamas šeštąja pavara ir dažnai pilnai neatleidžiant akceleratoriaus. Po to kiek pristabdoma prieš dešinį labai ištęstą Estoril posūkį, kuris įveikiamas ketvirtąja pavara maždaug 260 km/h greičiu. Labai svarbu jame išlaikyti tikslią trajektoriją kad neprarasti nė trupučio laiko."


"Tada lekiama didesniu nei 300 km/h ilga Golf tiesiąja iki labai smailaus Adelaide posūkio. Tai palankiausia trasos vieta lenkimams. Po šio posūkio seka pirmasis trąsos greitasis S-formos posūkis Nurburgring, įveikiamas 250-260 km/h greičiu. Sekantis posūkis „180“ yra pakankamai sudėtingas - labai lengva jame padaryti klaidą, nes greitis juo važiuojant didelis.


"Po šio posūkio vėl greitėjama, lekiama nelabai ilga tiesiąja, kurios gale dar vienas greitas S-formos posūkis Imola, įveikiamas penkta pavara. Įveikus šį posūkį kiek pristabdoma, staigiai leidžiamasi žemyn ir kiek aukštyn - tai labai smagi trasos vieta. Po šios atkarpos stabdoma prieš Chateau d'Eau posūkį, kuris įveikiams antrąja pavara. Šiame posūkyje taip pat lengva padaryti klaidą, nes jis pakankamai greitas ir suktas."


"Po šio posūkio akceleratorius spaudžiamas iki galo, didesniu nei 250 km/h atlekiame į S-formos Chicane posūkį, staigiai stabdome ir lipame ant aukšto trasos krašto. Kadangi šioje vietoje trasa gana nuožulni, dažnai padaromos klaidos, kainuojančios nemažai laiko. Po šio posūkio seka paskutinysis trasos posūkis Lycee, įveikiamas pirmąja pavara. Išvažiavimas iš jo ypatingai svarbus, kadangi tai apsprendžia greitį starto-finišo tiesiojoje."


"Jei yra šlapia, kas labai dažnai būna, galima rinktis įvairias trajektorijas sutaupant truputį laiko. Net ir esant labai dideliam vandens kiekiui ant trasos, bolido sukibimas su trasa yra pakankamai geras. Nors ir daugumoje trasos vietų žinau idealias trajektorijas esant šlapiai dangai, prisipažinsiu, geriau būtų sausa trasa!“

Laimėtojai:

1988: A.Prostas “McLaren”

1989: A.Prostas “McLaren”

1990: A.Prostas “Ferrari”

1991: N.Mansellas “Williams”

1992: N.Mansellas “Williams”

1993: A.Prostas “Williams”

1994: M.Schumacheris “Benetton”

1995: M.Schumacheris “Benetton”

1996: D.Hillas “Williams”

1997: M.Schumacheris “Ferrari”

1998: M.Schumacheris “Ferrari”

1999: H-H.Frentzenas “Jordan”

2000: D.Coulthardas “McLaren”

2001: M.Schumacheris “Ferrari”

2002: M.Schumacheris “Ferrari”

2003: R.Schumacheris “Williams”

2004: M.Schumacheris “Ferrari”

2005: F.Alonso “Renault”

2006: M.Schumacheris “Ferrari”

2007: K.Raikkonenas “Ferrari”

2008: F.Massa “Ferrari”

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Adelaide, Nurburgring, Chateau d’Eau, Chicane

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Adelaide

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Darius Linkevicius 2284
2. Valode 2236
3. Beržas 2222
4. mantioras 2220
5. Tadas Misevičius 2218