Po penkių dienų pasibaigus pirmajai priešsezoninių bandymų savaitei, komandos vėl susirinko Barselonoje, pratęsdamos pasiruošimą 2017 metų sezonui. Daugelis atsivežė naujas važiuokles, skirtingas nei buvo praėjusią savaitę ir dar keletą naujienų – kuo arčiau pirmasis „Formulės-1“ etapas Australijoje, tuo labiau bolidų konfigūracija artės prie tos, kurią mes pamatysime per pirmąjį sezono etapą.
Komandos, kaupdamos kilometražą norėdamos patikrinti, kaip veikia visos bolidų sistemos, dirbo praėjusią savaitę, o artimiausiomis dienomis pradės ieškoti optimalus bolido balanso ir bazinių nustatymų tiek kvalifikaciniam, tiek ir lenktynių režimui.
Pirmosiomis bandymų valandomis komandos susikoncentravo ties aerodinaminių sprendimų efektyvumo patikrinimu – pilotai į trasą išvažiavo su papildomais jutikliais, o ant kai kurių mašinų atsirado papildomos vaizdo kameros.
„
Sauber“ komandoje pirmą kartą pre vairo atsisėdo Pascalis Wehrleinas, praleidęs pirmuosius bandymus dėl traumos – praėjusios savaitės pabaigoje gydytojai leido ja sugrįžti prie darbo.
„Renault“ vėl iškilo problemų. Nuvažiavęs 15 ratų, Jolyonas Palmeris sustojo techninio aptarnavimo juostoje, o mechanikams teko jį stumti į boksus. Dėl jutiklio gedimo komanda nutarė pakeisti visą jėgainę, todėl jis daugiau į trasą neišvažiavo.
Jėgos agregatą teko pakeisti ir „McLaren“ bolide – jau trečią kartą per penkias bandymų dienas.
„Mercedes“ kaip įprasta, bandymų dieną padalino abiems pilotams ir ryte dirbo Lewisas Hamiltonas – britas parodė trečią laiką, Danielis Ricciardo – antrą, o protokole pirmavo Felipe Massa. Trumpoje atkarpoje su superminkštosiomis padangomis brazilas ratą nuvažiavo per 1:19:726 – tai tik 20 tūkstantųjų blogiau nei praėjusios savaitės Valtteri Botto pasiektas geriausias rezultatas.
[gallery id=1248 rand=rand]
[table]
Vt.|Lenktynininkas|Komanda|Laikas|Atsilikimas|Padangos|Ratai
---:|---|---|---|---|---|---
1|Felipe Massa|Williams|1:19.726|-|SM|65
2|Danielis Ricciardo|Red Bull|1:19.900|+0.174|UM|50
3|Lewisas Hamiltonas|Mercedes|1:20.456|+0.730|M|49
4|Sebastianas Vettelis|Ferrari|1:21.127|+1.401|V|80
5|Estebanas Oconas|
Force India|1.21.347|+1.621|M|59
6|Kevinas Magnussenas|Haas|1:21.626|+1.950|M|43
7|Daniilas Kvyatas|Toro Rosso|1:21.965|+2.239|M|46
8|Stoffelis Vandoorne|McLaren|1:22.698|+2.972|M|34
9|Pascalis Wehrleinas|Sauber|1:23.336|+3.610 |M|47
10|Jolyonas Palmeris|Renault|1:24.790|+5.064|M|15
[/table]
UM – ultraminkštosios padangos
M – minkštos sudėties padangos
SM – superminkštosios padangos
V – vidutinio kietumo padangos
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).