R. Brawnas: R. Grosjeano gyvybę išgelbėjo prieštaringai vertinta „Halo“ sistema (5)

R. Brawnas: R. Grosjeano gyvybę išgelbėjo prieštaringai vertinta „Halo“ sistema
logo 2020 Lapkričio 29 d. 21:00, F1 TV

Prieš trejus metus pristatydama „Halo“ sistemą, FIA teigė, kad tokios sistemos naudojimas praeityje galėjo išgelbėti ne vieną gyvybę ir tai turėtų daryti ateityje.

Po išvengtos tragedijos Bahreino trasos pirmuosiuose posūkiuose F-1 sporto direktorius Rossas Brawnas, komentuodamas situaciją teigė, kad po „Haas“ lenktynininko R. Grosjeano smūgio į  vieną iš apsauginės sienelės barjerų, pusiau lūžusio ir akimirksniu užsidegusio bolido, pasekmės būtų labai liūdnos, jeigu ne „Halo“ sistema, kuri išgelbėjo prancūzo gyvybę. 

„Neabejotinai turime atlikti labai išsamią visų įvykių analizę, nes yra daugybė situacijų, kurios įvykti neturėjo", - komentavo R. Brawnas ir tęsė: „Kilusi liepsna kelia nerimą, lūžusi apsauginės sienelės dalis kelia nerimą. Daug dalykų kelia nerimą. Pozityvu yra tai, kad „Halo“ sistema įrodė savo saugumą. Šiandien mums pavyko išvengti didžiulės nelaimės, kai R. Grosjeanas kliudė apsauginį barjerą 53G jėga“, - komentavo F-1 sporto direktorius

„Nėra jokių abejonių, kad „Halo“ buvo veiksnys, kuris išgelbėjo lenktynes ir išgelbėjo piloto gyvybę. Ir aš manau, kad turime būti dėkingi mūsų medikų ir maršalų komandai, reagavusiai tokioje situacijoje žaibiškai.“

„Jeigu prisimenate, kad tuo metu, kai sistema buvo pristatyta F-1 bendruomenei, kilo gana daug ginčų ir kontroversijos. Nemanau, kad dabar, ypač po šio incidento, kas nors drįstų abejoti tokios sistemos veikimo pagrįstumu ir jos verte.“

„Pamatėme tokias liepsnas, kurių lenktynėse neteko matyti ilgą laiką. Kuro sistemos elementai nepaprastai stiprūs ir atsparūs smūgiams, tačiau įtariu, kad tai nutiko dėl kažkurio iš sistemos  elementų pažeidimo.“

„Nuoširdžiai nežinau, kokia buvo tokių liepsnų priežastis. Mes turime nuodugniai ištirti šią situaciją. Tame lenktynių etape bolidų degalų bake yra 100 kilogramų degalų, jeigu būtų pažeistas bakas, talpinantis tokį kiekį degalų, būtų kilęs didžiulis gaisras. Mano supratimu, tai buvo kelių, o ne 100 kilogramų, sukeltas gaisras. 

„Neįprasta kliudyti barjerą taip, kaip jį kliudė Grosjeanas. Atliksime kruopštų tyrimą, kad kitą savaitgalį mūsų laukiančiose lenktynėse galėtume imtis papildomų saugumo priemonių. Turiu pripažinti, kad tokios situacijos nematėme ilgą laiką. Mūsų lenktynes priimančioms trasoms taikomi saugumo standartai yra labai aukšti, tačiau šiandien teko išgyventi tai, ko niekada negalėjome numatyti,“ - baigdamas pridūrė R. Brawnas.

View this post on Instagram

A post shared by FORMULA 1® (@f1)


Komentarai (5)
mmmmmmmmm
IP: 51a5703 | 11/30 02:29 Atsakyti
tai sakai zmones su dviguba jei ne triguba reakcija lyginant su vidurkiu norm zmoniu vairuoti nemoka
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 11/30 00:28 Atsakyti
Isgelbejo tai isgelbejo, bet jei kas mokintu juos vairuot gal ir halo nereiktu? Nekeista, kad crashuose dalyvauja amzinai tie patys? Grosjean, Magnussen, Stroll Kvyatas?
Klepsidra
IP: 1233286 | 11/29 22:49 Atsakyti
Null
11/29 22:31

Ziurek ir nieko nesuprantantis Brownas sako kad ne 100ltr sprogo. Nevykelis. Paklaustu šio saito ekspertu.

1. jis yra Brawnas 2. jis pasake, kad jo nuomone, didesnis kiekis butu deges dar smarkiau 3. jis pasake, kad fuel cell pati lyg ir nebuvo pazeista, bet, panasu, kad buvo pazeistas kazkoks sujungimas. kazkas minejo pazeista uzpylimo anga. budon
Null
IP: a6a1edb | 11/29 22:31 Atsakyti
Ziurek ir nieko nesuprantantis Brownas sako kad ne 100ltr sprogo. Nevykelis. Paklaustu šio saito ekspertu.
Tech
IP: c4754c7 | 11/29 21:30 Atsakyti
53 G gana nemenkas smugis. kitas panasus buvo kai Kubica susivarte ten buvo 75 G. o rekordas berods , bent jau seniau buvo indicare 214 G jega.
https://www.youtube.com/watch?v=Hy8fgGiI1WA&ab_channel=ArieLuyendyk
×

TOP naujienos