R. Dennisas ragina nepersistengti keičiant taisykles

R. Dennisas ragina nepersistengti keičiant taisykles
logo 2008 Balandžio 02 d. 23:17, McLaren
„McLaren“ vadovas Ronas Dennisas Bahreine vykstančiame Autosporto verslo forume paragino „Formulės-1“ taisykles ateityje keisti po truputį ir vengti radikalių permainų, kurios, specialisto nuomone, tik didina dalyvaujančiųjų patiriamas sąnaudas.
F-1 pasaulio veteranas R. Dennisas renginyje pristatė lenktynių ateities viziją, kuri, jo nuomone, yra dar šviesesnė nei dabartinė sporto pasaulinė sėkmė. „McLaren“ vadovo nuomone, svarbiausia šiuo metu yra atsižvelgti į aplinkosaugos problemas, mažinti kaštus, tačiau tuo pačiu nevaržyti verslumo bei inovacijų ir išlaikyti šias lenktynes autosporto viršūnėje.
„Aistringai tikiu, kad geriausi metai „Formulės-1“ istorijoje – dar tik ateityje. Jei išlaikysime taisyklių stabilumu paremtą sistemą, skatinančią konkurencingas lenktynes, ir plėtosime verslumo laisvę, tuo pačiu atsižvelgdami į besikeičiančios pasaulio aplinkosaugos prioritetus, „Formulės-1“ ateitis bus tokia šlovinga, kokios mes ir trokštame“, - Autosporto verslo forume Bahreine pareiškė R. Dennisas.
„Norint, kad „Formulė-1“ ir toliau klestėtų taip, kaip pastaraisiais metais, reikia taisyklių, skatinančių verslumo laisvę, tačiau tuo pačiu reikia ir taisyklių, skatinančių nuožmias ir kupinas kovų lenktynes.
Kuo geriau sugebėsime suformuluoti šias taisykles išlaikydami kaštus tinkamame lygyje, ar net juos sumažindami, tuo bus geriau. Kiekvieną kartą keičiant taisykles, beveik visada išauga išlaidos. O mažesnės komandos nevisada gali sau leisti padidinti sąnaudas, todėl jos negali taip gerai reaguoti į taisyklių pakeitimus kaip turtingesni varžovai.
Vis dėlto, privalome keisti taisykles, nes keičiasi ir visas pasaulis. Tačiau, kadangi mums būtinas taisyklių bazės stabilumas, pakeitimai turi būti evoliucinio, o ne revoliucinio pobūdžio“, - aiškino „McLaren“ grupės vadovas, taip pat vadovaujantis ir kompanijai priklausančiai „Formulės-1“ komandai.
„Privalome atsižvelgti į aplinkosaugos problemas, ir, kaip jau minėjau, reagavimas į jas gali mus priversti keisti taisykles.
Protingai išvystyta KERS, arba kinetinės energijos pakartotinio panaudojimo sistema, taps laiku sukurta inovacija, leidžiančia stabdymo metu išsiskiriančią šilumą išsaugoti ir panaudoti tokiu būdu, kokį vėliau būtų galima diegti ir ateities kasdieniuose automobiliuose
„Formulė-1“ yra puiki platforma aplinkosaugos sprendimų demonstravimui ir žinomumo didinimui. FIA pademonstravo puikią įžvalgą, taip anksti parodydama mums šį kelią“, - teigė lenktynių pasaulio veteranas.
„Formulė-1“ privalo likti autosporto viršūne. Tiek inžinerine, tiek ir bet kuria kita prasme. Jei ateis diena, kai „Formulės-1“ pasaulio atstovai, tame tarpe ir fanai, ims abejoti „Formulės-1“ kaip pasaulio autosporto viršūnės statusu, mes būsime žlugę.
Privalome sumažinti „Formulės-1“ kainą, tačiau tai turime daryti labai atsargiai. Norint, kad F-1 klestėtų taip, kaip klestėjo pastarąjį pusšimtį metų, turime plėtoti aplinką, kurioje būtų leidžiama laisvai pasireikšti inovacijoms. Tai būtina ateities „Formulės-1“ raidai“, - pažymėjo jis.
R. Denniso kalba Autosporto verslo forume buvo palydėta audringomis ilgokai užsitęsusiomis ovacijomis. „McLaren“ vadovo vizijai viešai pritarė vienas „Honda“ komandos vadovų Nickas Fry'us bei „Red Bull“ ekipos bosas Christianas Horneris.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983